וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: 30 שנה לקרב האגרופים בין לארי בירד לדוקטור ג'יי

ב-NBA נזכרו בערב הפרוע בבוסטון גארדן המיתולוגי, כאשר שתיים מאגדות המשחק הגדולות ביותר נקלעו לעימות פיזי עצבני על הפרקט במשחק בין שתי האלופות האחרונות, פילדלפיה ובוסטון

לפני כשבועיים ציינו ב-NBA שלושים שנה להופעת הבכורה של מייקל ג'ורדן. הלילה (בין ראשון לשני) לעומת זאת, נזכרו ב-30 שנה למשהו אחר לגמרי: קרב האגרופים בין שניים מהשחקנים הגדולים אי פעם, לארי בירד וג'וליוס ארווינג, הלא הוא דוקטור ג'יי כמובן, שכבר היה בשלהי הקריירה שלו.

זה קרה בערב שישי, ב-9 בנובמבר 1984, כאשר בקרב המושלמות, האלופה המכהנת בוסטון (0:4) אירחה את אלופת השנה הקודמת, פילדלפיה (0:5) בגארדן המיתולוגי. במהלך הרבע השלישי, אחרי ששני הכוכבים סיפקו את הסחורה על הפרקט, הם נקלעו לעימות שהתפתח למכות, כאשר האגרופים עפים לכל עבר.

שני השחקנים נזרקו מהמשחק, כאשר הדוקטור מסיים את חלקו עם שש נקודות בלבד, שלושה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. לבירד לעומת זאת, היו עד לאותו רגע 42 נקודות, שבעה ריבאונדים ושלושה אסיסטים ב-30 דקות בלבד. בוסטון הסתדרה בלעדיו וניצחה 119:130. כל אחד משני השחקנים נקנס ב-7,500 דולר. באתר הרשמי של הסלטיקס נכתב: "המשפט 'הלכתי למשחק כדורסל ולפתע פרץ משחק הוקי' נשמע במשך שבועות וחודשים רבים לאחר האירועים הפרועים של אותו ערב".

לדיווח על המשחק באתר של הסלטיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully