וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'ארלס בארקלי, התחת השמן שלך יכול לאכול עכשיו"

פרשן ה-NBA הצהיר שיתנזר מאכילה עד שהלייקרס ינצחו, רשת TNT לגלגה, סר צ'ארלס קיבל תשובה מוחצת מאד דייויס. בריאנט על הניצחון: "צריך להתחיל מאיפשהו"

אד דייויס (במרכז), לוס אנג'לס לייקרס, מול לאנס סטיבנסון שארלוט הורנטס. AP
סתמו פיות. דייויס והלייקרס חוגגים/AP

אד דייויס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס, ניצל את הניצחון הראשון של קבוצתו העונה, ומיד בסיום המשחק ענה לפרשן צ'ארלס בארקלי, שהצהיר כי יצום עד שהלייקרס ירשמו ניצחון. פחות משעה אחרי שהסגולים-זהובים גברו על שארלוט, דייויס כתב בטוויטר - "צ'ארלס, התחת השמן שלך יכול לאכול עכשיו" ("Charles your fat a$$ can eat now").

בארקלי חזר ואמר מספר פעמים במהלך שידור של TNT שהוא יתנזר מאוכל עד שהלייקרס ינצחו לראשונה, אחרי שהפסידו בחמשת המשחקים הראשונים של העונה. TNT אף הוסיפו "שקופית אזהרה" למה שיקרה לפרשן שלהם בימים הקרובים, לנוכח לוח המשחקים של הלייקרס.

כך ישפיע לוח המשחקים של הלייקרס על בארקלי (בסוף לא)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא הולך לאכול עד שהלייקרס ינצחו משחק", אמר בארקלי, "אני אומר לכם, אני לא הולך לאכול שום ארוחה עד שהלייקרס ינצחו משחק. אני הולך להיות כמו במפרץ גואנטנמו. אני לא הולך לאכול עד שהם ינצחו. אני הולך רק לשתות מים. ו-וודקה. אני חייב לצבור פחמימות וחלבונים".

גם ג'רמי לין ענה לבארקלי, אך בצורה עדינה יותר: "סוף סוף!!!! צ'אק יכול לאכול". כזכור, בארקלי (1.95 מטר) כבר שקל 160 ק"ג אחרי הפרישה.

הלייקרס התאוששו אחרי הפתיחה הכי גרועה שלהם זה 57 שנים, והמאמן ביירון סקוט אמר אחרי ניצחון הבכורה: "אני מאמין שהעיר מרגישה טוב מזה. בחדר ההלבשה השחקנים היו די שקטים. מה שאמרתי להם היה רק 'ובכן, זה הראשון'". גם קובי בריאנט יודע: "צריך להתחיל מאיפשהו". זה המשחק הראשון העונה שבו הלייקרס ספגו פחות מ-108 נקודות.

עוד באותו נושא

ניצחון ראשון העונה ללייקרס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully