וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי חגאי: "הניצחון הזה היה כמו לידה"

10.11.2014 / 8:35

מאמן עירוני נהריה נשמע מאושר אחרי הניצחון הראשון בליגה: "שמח שחזרנו לנצח דרך ההגנה". אייל שולמן: "הוכחנו שאנחנו קבוצה קשוחה"

עירוני נהריה השיגה אמש (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגת העל כשגברה 63:83 על מכבי אשדוד במשחק חוץ, שבסיומו היה לאנשי הקבוצה המארחת טענות קשות לצוות השיפוט באולם. בנהריה היו מאושרים מהניצחון, שעצר רצף של חמישה הפסדים מפתיחת העונה, ובמועדון מאמינים כי ניתן לשנות את הפתיחה הרעה של העונה.

"כיף לנצח. בשנתיים האחרונות התרגלתי לנצח, ואני מרגיש כמו אישה שסוחבת תינוק תשעה חודשים, הניצחון הזה היה כמו לידה", אמר המאמן רועי חגאי בסיום המשחק, "שמח, אבל צריך להמשיך לעבוד. ברור שאנחנו לא הולכים לוותר. הפסדנו לבני השרון ב-4 הפרש, לגליל ב-2 הפרש, ועכשיו ניצחנו ב-20 הפרש. אנחנו לא ננצח את מכבי או את ירושלים, וגם לא בהדר יוסף כי אנחנו לא מספיק טובים, אבל בליגה שלנו פספסנו שני ניצחונות שהיינו צריכים לקחת ונצטרך לנצח את המשחקים האלה וללמוד. אני שמח שחזרנו לנצח דרך ההגנה, כי זה האני מאמין שלי, אם עצרנו את אשדוד על 63 נקודות אז עשינו עבודה טובה".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי. אדריאן הרבשטיין
"בשנתיים האחרונות התרגלתי לנצח". רועי חגאי/אדריאן הרבשטיין

בנהריה חילקו מחמאות לשחקנים הישראלים אייל שולמן שקלע 15 נקודות, דניאל איידן שתרם 12 נקודות ו-7 ריבאונדים, ועידו סטולרו, שאמנם קלע רק 3 נקודות ב-19 דקות, אבל עשה עבודה גדולה בשני צידי המגרש אחרי שבשבוע שעבר נגד בני הרצליה כלל לא התלבש, "דניאל לקח את הצ'אנס ועשה עבודה מצוינת, הוא בחור צעיר וחשובה מאוד ההמשכיות", הרחיב חגאי לגבי השחקנים הישראלים שלו, "לגבי עידו, החלטתי שמתי שהקבוצה למטה אני צריך את הגברים איתי".

אייל שולמן, שכאמור היה הקלע הישראלי המוביל עם 15 נקודות ושלט במשחק סיכם: "לנצח זה כיף, לא ציפינו לפתיחה הקשה הזה, מגיע קרדיט ענק לרועי ולעזורים שלו שהרימו אותנו והיה לא פשוט. יש לנו הרבה מה להוכיח אחרי כל הדיבורים שהיו מסביבנו. זה די לגיטימי כל מה שאמרו עלינו כי התחלנו עם חמישה הפסדים, הוכחנו שאנחנו קבוצה קשוחה, אנחנו רוצים להשאיר קבוצות על סקור נמוך ואני מקווה שנעשה את זה גם במשחקים הבאים".

ג'וליאן מבונגה מנהריה נפצע במהלך הרבע השני של המשחק כספג מכה בראשו ונזקק לתפרים. מבונגה לא חזר לשחק לאחר הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully