וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "כל כדור לרחבה שלנו זה חצי גול, ואנחנו עם שלושה בלמים"

10.11.2014 / 9:56

הקשיים במרכז ההגנה הובילו לצעקות רמות בחדר ההלבשה של נתניה אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "חילקנו להם מתנות". ביקורת על פירס, דריכות לקראת מועד תשלום המשכורות

one

ויכוחים מילוליים חריפים במכבי נתניה בעקבות השערים שהקבוצה ספגה אמש (ראשון) בהפסד למכבי תל אביב (3:1). כבר בהפסקת המשחק, אחרי הנגיחות של ראדה פריצה ואיתן טיבי, נשמעו צעקות רמות בין השחקנים בחדר ההלבשה. "איך יכול להיות ששוב מגיעים לפנינו בראש?", צעק אחד השחקנים. "כל כדור לרחבה זה חצי גול ואנחנו משחקים עם שלושה בלמים".

במחצית השנייה זו כבר היתה הטעות הרגילה, כשרומאריו פירס נגח לאחור והכין את השער השלישי של פריצה. שער דומה סידר כריסטיאן סרגי לשחקני בית"ר ירושלים במשחק בטדי. "אתה מצפה מבלם רומני ומקשר ברזילאי לא לעשות כאלה טעויות ברמות האלה", אמר הבוקר אחד השחקנים. "מי מחזיר כדור לאחור? מה זה השטויות האלה?".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה (ימין) עם שי הולצמן, רומאריו פירס. ברני ארדוב
"מי מחזור כדור לאחור? מה זה השטויות האלה?". רומאריו פירס/ברני ארדוב

מי שיצא מאוד מאוכזב מהמשחק הוא אריאל הרוש, שקיווה להופעה טובה מאוד שתזניק אותו לעמדה שווה מול אופיר מרציאנו בתחרות על האפודה הראשונה של הנבחרת. הרוש לא היה אשם בשערים שספג, אבל גם לא היה לו הרבה סיכוי מול ההפקרות בהגנה.

גם שחקני ההתקפה לא יצאו נקיים, אחרי שהגיעו למספר מצבים ולא כבשו. "אנחנו חילקנו מתנות למכבי תל אביב, אבל גם ההגנה שלהם והשוער לא באו למשחק ולא ידענו לנצל זאת", אמרו בקבוצה. "היו לנו המון התקפות בהן לארי קאיודה וערן לוי יכלו לעשות גול ולא יצא מזה כלום".

בעניין אחר, היום הוא המועד בו שחקני נתניה צריכים לקבל את משכורות חודש אוקטובר, אבל איש לא בטוח שהן תשולמנה בזמן. הבעלים אלי שגב לא נמצא בארץ כבר מספר שבועות והשחקנים מקווים שלא יהיו איחורים כמו בחודש שעבר. השחקנים גם מצפים כבר לקבל את מענקי העלייה לליגת העל שהיו צריכים להיות משולמים בסוף חודש ספטמבר. שחקנים שעזבו את נתניה ושיחקו בה בעונה שעברה כבר מכינים תביעות נגד המועדון בעקבות אי התשלום.

עוד באותו נושא

צפו במכבי תל אביב חוזרת מפיגור ל-1:3 על נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully