וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף קראמר: "כשהכדור יצא לי מהרגל אמרתי: 'שיט'"

בגרמניה עדיין לא התאוששו מהגול העצמי של קשר מנשנגלאדבך מול דורטמונד: "אני מתנצל בפני החברים שלי. אני מתעצבן יותר על זה שלא שיחקתי טוב". צפו בשער המוזר

כריסטוף קראמר שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
לא האמין שזה קרה לו. קראמר/GettyImages

צפו בשער המוזר של קראמר מתוך אתר ספורט 1

בורוסיה מנשנגלאדבך נחלה אמש (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה כשנכנעה 1:0 בחוץ מול בורוסיה דורטמונד. הקבוצה של קלופ מנגד השיגה ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים ונחלצה מהמקום האחרון אך עם כל הכבוד לדורטמונד, בגרמניה מתעסקים רק בגול העצמי של כריסטוף קראמר שהביא להפסד הראשון של קבוצתו. קראמר שלח כדור לעבר יאן זומר מ-45 מטר שקפץ מעל השוער השוויצרי וקבע 0:1 לדורטמונד, שסוף סוף רשמה ניצחון ליגה.

"כשהכדור עזב את הרגל אמרתי: 'שיט'. כשהוא נכנס אמרתי 'שיט גדול'. שחקני דורטמונד יכולים להודות לי ואני צריך להתנצל בפני שחקני גלדבאך", אמר קראמר, "דבר כזה יכול לקרות, זה אנושי. יותר מעצבן אותי שהיה לי משחק לא מספיק טוב היום. אסור שזה יקרה".

מי שחגג ושחרר הרבה לחץ בסיום היה מאמן דורטמונד יורגן קלופ, שהצביע על הלב שלו והשתחווה בפני אוהדי היציע הדרומי המפורסם בדורטמונד. "אני בקושי יכול למצוא מילים כדי לתאר איך אני מרגיש עכשיו", הודה קלופ, "הרבה לחץ ירד מאיתנו היום. הקבוצה שיחקה נהדר תחת הנסיבות. במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מדהים, ייצרנו מצבים רבים והטרדנו את היריבה. מבחינה הגנתית לא נתנו לגלדבאך להגיע למצבים. החמצנו כמה מצבים טובים, ובסוף נהנו משער משוגע. אבל היינו ראויים לניצחון, זו הרגשה נהדרת".

כשנשאל אם ניגש לנחם את קראמר או להודות לו, אמר קלופ: "גם וגם. הוא שחקן יוצא מן הכלל שהתקדם מאוד. הוא יזכור את השער הזה עוד קצת זמן, אין מה לעשות. מבחינתנו הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות. אם זה היה צריך לקרות כך, אז לכריסטוף קראמר יש עכשיו חלק קטן בסיפור שלנו, לצערו". הבשורות הפחות משמחות מבחינת דורטמונד (ונבחרת יוון) הן שסוקרטיס נפצע וצפוי להיעדר למשך שבועיים.

GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully