וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה: "לא חוויתי רגש כזה השנה, אני מאושרת"

המדורגת רביעית בעולם, שהובילה את נבחרת צ'כיה לזכייה בגביע הפדרציה, נשמעה מרוצה: "הצלחתי למצוא אנרגיות כשהיה קשה". קרבר: "עצובה, אבל זו הייתה חוויה נהדרת"

שחקניות נבחרת הפדרציה של צ'כיה. AP
חגיגה גדולה בצ'כיה/AP

פטרה קביטובה הובילה היום (ראשון) את צ'כיה לזכייה בגביע הפדרציה לשנת 2014, הזכייה השלישית של הצ'כיות בארבע השנים האחרונות ושמינית בסך הכל (כולל את נבחרת צ'כוסלובקיה). המדורגת רביעית בעולם ניצחה 6:7 (5), 6:4, 4:6 את אנג'ליק קרבר העשירית בעולם בתום דרמה גדולה וסידרה לנבחרת שלה 0:3 חלק על גרמניה בגמר. את כל זאת, עשתה אלופת ווימבלדון לעיני אולם מלא ב-13 אלף צופים ב-O2 בפראג.

"זה רגש שלא חוויתי בכלל השנה", אמרה קביטובה המאושרת בסיום, "התחושה של הזכייה בווימבלדון הייתה שונה לחלוטין, לא הייתה לי ההרגשה הזו. שיחקתי מצוין בווימבלדון, אבל פה זה היה ממש עליות וירידות. לכן כל כך כיף לשחק בגמר גביע הפדרציה, את משחקת בשביל המדינה שלך, ותמיד מצליחה למצוא אנרגיות גם כשאת עייפה וחסרת אנרגיה. אני מרוצה מאוד שהצלחתי למצוא את האנרגיות האלה. היה משחק מדהים מצד שתינו, היא שיחקה מצוינת. אני מרוצה מאוד.

הקפטן הצ'כי פטר פאלה אמר: "אני חושב שהיה משחק יוצא דופן. אני גאה מאוד בפטרה. היא הראתה איזו שחקנית מצוינת היא, אלופה אמיתית. כל הכבוד גם לאנג'ליק (קרבר) ששיחקה מצוין".

המפסידה אנג'ליק קרבר החמיאה ליריבה שלה: "אני קצת עצובה, אבל אני חושבת שהיה משחק נהדר. נלחמנו עד הנקודה האחרונה. עכשיו זה נגמר והפסדנו, אבל עדיין להגיע לגמר ולשחק בשני משחקים זה טוב. הגיע לצ'כיות לנצח. המשחק היה רכבת שדים, שתינו שיחקנו טניס טוב והראינו שטניס זה ספורט טוב. נתתי כל מה שהיה לי ואני חושבת שזה הכי חשוב.

"הרגשות מיוחדים מאוד, הרבה אוהדים הגיעו מגרמניה כדי לתמוך בי. זה אחד מהרגעים הגדולים בקריירה שלי. אני לוקחת הרבה דברים חיוביים למרות ההפסד. זו חוויה נהדרת בשבילי, גם להיות בגמר גביע הפדרציה וגם לשחק כל כך טוב נגד פטרה. בעתיד אנסה אולי גם לנצח את פטרה".

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
החמיאה ליריבה. קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully