וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו יחמיץ את קרית שמונה, פאקו: "נקבל כל החלטה של בית הדין"

9.11.2014 / 22:50

מכבי תל אביב תחסר את השוער שהורחק נגד מכבי נתניה ועשויה להסתדר גם ללא קרלוס גרסיה לאחר החלטת בית הדין. המאמן אמר בחיוך. "שרן צריך להשתפר כשוער". יוסי מזרחי: "חבל שהם הבקיעו ככה נגדנו"

one

מכבי תל אביב הצליחה הערב (ראשון) לשים בצד את אירועי הדרבי וחגגה ניצחון 1:3 חשוב בבלומפילד על מכבי נתניה שמקפיץ אותה למקום השני בטבלה לפני המפגש שלה עם המוליכה עירוני קרית שמונה. צמד של ראדה פריצה העניק את הניצחון ביום רע של ההגנה כאשר איתן טיבי הוסיף שער משלו אחרי שלארי קאיודה היה אחראי לשער היתרון המפתיע של העולה החדשה. חואן פאבלו הורחק בדקה ה-80, אבל האלופה כבר השלימה את מכסת החילופים שלה, מה שאילץ את שרן ייני להיכנס לשער ולספק שתי הצלות.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוף סוף רואים אותו בפעולה. ראדה פריצה/ברני ארדוב

פאקו אייסטראן, מאמן מכבי תל אביב, היה מרוצה מההופעה של הבחורים שלו, ואמר: "היו לנו כמה בעיות בתחילת המחצית השנייה. נתניה הגיעה מאחורי ההגנה שלנו די בקלות. אחרי שני החילופים, היינו בשליטה. אחרי ההרחקה הכל השתנה שוב". המאמן הוסיף בחיוך: "שרן צריך להשתפר עוד כשוער, אבל הוא עשה עבודה טובה".

על אירועי השבוע האחרון אמר המאמן: "אני חושב שחלק מהשחקנים היו רגשיים יותר, אבל דיברנו על הכל ופתרנו את זה. אני שמח שניצחנו. אולי איבדנו כמה כדורים במרכז השדה והם הגיעו להזדמנויות בגלל זה". המאמן התייחס לעונש שצפויה לקבל הקבוצה בבית הדין: "אנחנו לא יכולים לעשות כלום לגבי ההחלטה של בית הדין. נקבל את כל מה שלא יהיה".

שרן ייני לקח את הכפפות הביתה, ואמר בחיוך: "זו כבר הופעה שנייה שלי כשוער, ואני מאמץ את המניירות של השוערים. אני מאוכזב מעצמי כשוער, אני אתחיל להתאמן עם שורה אובארוב. טוב שהובלנו 1:3 כשפאבלו הורחק. לנתניה יש התקפה מסוכנת. ביקשתי מההגנה שתלך אחורה ושלא נשחק על אופסייד והיה טוב".

הקפטן המשיך: "אנחנו משחקים התקפי ומנסים ללחוץ את היריבה, אנחנו רוצים להתמודד ב-100 אחוז עם התקפות היריבה, אבל זה בסך הכול בסדר". לקראת החלטת בית הדין הוסיף ייני: "אין חשש מבית הדין. אנחנו עשינו את המעשים וצריכים לשאת בתוצאות. אני מקווה שהן יהיו לא רעות מדי, אבל מה שיהיה יהיה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
פאקו מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם גל אלברמן. ברני ארדוב
מרוצה ממה שהוא ראה הערב. פאקו אייסטראן עם גל אלברמן/ברני ארדוב

יוסי מזרחי, מאמן מכבי נתניה: "אתה בא לשחק נגד האלופה בחוץ ואתה לא יכול לחלק לה מתנות ומצד שני להגיע למצבים ולא לשים גול. כשאתה עושה את זה, אתה משלם ביוקר. בדיעבד אי אפשר לדעת כלום. במחצית הראשונה למעט הזדמנות אחת או שתיים מכבי תל אביב לא הגיעה למצבים. ידענו שאנחנו צריכים להיזהר מהרמות וחבל שהם כבשו ככה נגדנו".

על המשך המאבקים בליגה אחרי פגרת הנבחרת אמר המאמן: "ממקום חמישי ומטה, כל הקבוצות ברמה שווה. יש קבוצות שיתפסו חודש טוב ויש כאלה שיתפסו חודש רע. אנחנו לא פחות טובים מהקבוצות האלה. הליגה הזו שוויונית".

השוער הטוב מבין השחקנים והשחקן הטוב בין השוערים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully