וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מהללים: "קרלוס טבס עם גול א-לה מראדונה"

יובנטוס הפציצה שביעייה לרשת פארמה, הארגנטינאי זכה לשבחים ואמר על שער הסולו שלו: "הכול היה מחושב". אלגרי פרגן: "שער יוצא דופן". דונאדוני: "תחושה של בושה ואין-אונות". וגם: השיאים של האלופה

שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
"פסטיבל של שערים". שחקני יובנטוס חוגגים/GettyImages

יובנטוס התפוצצה היום (ראשון) עם 0:7 מרשים על פארמה, סיפקה את ההצגה הטובה ביותר שלה בעידן מסימיליאנו אלגרי ותפסה את כל הכותרות באיטליה. "פסטיבל של שערים", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" על הקונצרט של אלופת איטליה, כשאת עיקר השבחים גרף שער הסולו הפנטסטי של קרלוס טבס. "גול א-לה מראדונה", החמיאו ב"גאזטה".

המספרים

* יובנטוס השיגה את הניצחון הגדול ביותר שלה בליגה זה 31 שנה, מאז ה-0:7 על אסקולי ב-12 בספטמבר 1983.

* לראשונה בהיסטוריה של הליגה האיטלקית, ספרדים כבשו ארבעה שערים במשחק אחד. יורנטה ומוראטה חתומים על ההישג עם צמד כל אחד.

* יורנטה, מוראטה וטבס כבשו צמדים. הפעם האחרונה בה שלושה שחקנים הבקיעו צמדים עבור קבוצה אחת הייתה ב-12 בדצמבר 2004, אז קרספו, סיידורף ושבצנ'קו חילקו ביניהם את השערים ב-0:6 של מילאן על פיורנטינה.

* ביובנטוס דבר כזה לא קרה מאז השביעייה על חשבון אסקולי ב-1983, אז רוסי, פלאטיני ופנצו היו שלושת השחקנים שכבשו צמדים.

* פארמה ספגה את התבוסה הגדולה בתולדותיה. הם מעולם לא הפסידו בהפרש של יותר מחמישה שערים.

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. GettyImages
מבחר של חלוצים נהדרים. מסימיליאנו אלגרי/GettyImages

התגובות

קרלוס טבס, שדהר ממחצית המגרש שלו, חלף על פני שלושה שחקנים וכבש שער סולו מרהיב בדקה ה-50, אמר: "היה לנו משחק נפלא. זה היה ניצחון חשוב ועשינו הכול ממש ללא טעויות. בזמן האחרון בזבזנו הרבה הזדמנויות, אז פיצינו על כך היום והיינו מושלמים מול השער. עכשיו יש את משחק הנבחרת ואני שמח מאוד ללבוש שוב את החולצה של ארגנטינה".

על השער המיוחד שלו, אמר טבס: "הייתי צריך להיפטר משחקן אחד מאחור, אחר כך ניצחתי באחד-על-אחד, ברחתי לימין והטעתי את השוער שציפה לבעיטה חזקה. הכול היה מחושב...".

מאמנו מסימיליאנו אלגרי החמיא לחלוצים: "יש לנו מבחר של חלוצים נהדרים, כולל שחקנים ותיקים וחכמים וצעירים מוכשרים, אבל כל אחד יכול עוד להשתפר בעזרת האימונים. הייתה הופעה טובה, ואחרי שהשגנו את השער הראשון שלטנו בעניינים. טבס כבש שער יוצא דופן שהוא היה זקוק לו, אחרי שלא כבש לאחרונה. השער ראוי לציון גם בגלל הטכניקה וגם בגלל הנחישות. אני שמח שהוא זכה לזימון מחודש לסגל נבחרת ארגנטינה. הוא ראוי לכך".

רוברטו דונאדוני, שצנח יחד עם פארמה שוב אל המקום האחרון, אמר לאחר התבוסה: "מעולם לא הפסדתי 7:0, זה לא קרה בכל הקריירה שלי. קל להגיב למשחקים כאלה: התמודדנו מול יובנטוס גדולה ופשוט לא הופענו. אחרי משחק כזה יש תחושה של אין-אונות ובושה, אבל לא היינו גדולים אחרי הניצחון על אינטר ואנחנו לא בקטסטרופה אחרי תבוסה כזו".

אלסנדרו לוקארלי, הקפטן הוותיק של פארמה, התנצל: "אין מה לנתח, הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות זה להתנצל בפני האוהדים שלנו על הבושה האיומה הזו. זה הדבר היחיד שאני מוכן להגיד בשם הקבוצה. להתנצל בפני כולם, כולל הנשיא, המנהל המקצועי, המאמן וכל משפחת פארמה. אפשר להפסיד ליובנטוס, אבל לא ככה. מעולם לא הושפלתי כך".

רוברטו דונאדוני מאמן פארמה. GettyImages
מעולם לא ספג תבוסה שכזו. רוברטו דונאדוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully