וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 את מנשנגלדבאך

כריסטוף קראמר, הגיבור הטראגי של גמר המונדיאל, כבש שער עצמי מ-40 מטר וסידר ליורגן קלופ 0:1 על מנשנגלדבאך וניצחון אחרי חמישה הפסדים ברציפות. וולפסבורג-המבורג 0:2

כריסטוף קראמר שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
רחמים. קראמר/GettyImages

המחזור ה-11 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם המפגש המסקרן בין בורוסיה דורטמונד לבורוסיה מנשנגלדבאך וניצחון הליגה הראשון של הראשונה אחרי שבעה משחקים וחמישה הפסדים ברציפות. עוד לפני כן נערך משחק בעל חשיבות רבה. וולפסבורג רשמה את הניצחון השמיני שלה ברציפות בכל המסגרות עם 0:2 על המבורג ושמרה על המקום השני ועל מרחק של ארבע נקודות מבאיירן מינכן המוליכה.

מרקו רויס שחקן דורטמונד. AP
כמה שהוא חיכה לניצחון הליגה הזה. רויס/AP

דורטמונד - מנשנגלדבאך 0:1

ברכות לסגנית אלופת גרמניה. בורוסיה דורטמונד השיגה ניצחון ליגה ראשון אחרי שבעה משחקים ברציפות, שכללו שישה הפסדים ותיקו אחד, כשחמישה מההפסדים מגיעים ברציפות. לא רק שהקבוצה של יורגן קלופ חזרה לנצח, היא גם עשתה את זה מול מנשנגלדבאך המצוינת, לה זה היה ההפסד הראשון העונה בכל המסגרות במשחק ה-19 שלה. דורטמונד ניצחה 0:1 משער עצמי די מביך של כריסטוף קראמר ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-10 נקודות מ-33 אפשריות. אולי עכשיו השוורצגלבן ייצאו לדרך חדשה סוף סוף?

דורטמונד פתחה מצוין, כשמרקו רויס נראה חד מאוד ומפטם את חבריו במסירות נהדרות ואף מסכן בעצמו את השער מספר פעמים. אבל כל הניסיונות לא הלכו, הרבה בזכות שוער גלדבאך יאן זומר המצוין, שהציל ניסיון אחר ניסיון ותסכל את פייר אמריק אובמיאנג, רויס, לוקאש פישצ'ק ושינג'י קגאווה. בסופו של דבר דווקא ניסיון החזרת כדור של אלוף העולם כריסטוף קראמר אל עבר זומר מ-45 מטר קפץ מעל השוער השוויצרי וקבע 0:1 מוצדק לדורטמונד, שסוף סוף רשמה ניצחון ליגה.

צפו בשער העצמי האומלל של קראמר

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ארון האנט שחקן וולפסבורג (שמאל) עם קווין דה ברוין. GettyImages
שער שלישי בשלושה ימים. ארון האנט נהנה מהחיים עם דה ברוין/GettyImages

וולפסבורג - המבורג 0:2

הקבוצה הלוהטת ביותר בבונדסליגה עכשיו היא דווקא זו של דיטר הקינג. וולפסבורג רשמה את הניצחון השמיני שלה ברציפות בכל המסגרות והתשיעי בעשרת המשחקים האחרונים, כשרק 1:1 ביתי מול ליל מונע ממנה רצף של עשרה ניצחונות ברציפות. הפעם זה היה עם 0:2 על המבורג מהתחתית, כשאיביצה אוליץ' הנהדר כובש את הראשון וארון האנט משלים עם השער השלישי שלו בתוך שלושה ימים, אחרי שכבש צמד מול קרסנודאר בליגה האירופית. קווין דה ברוין בישל צמד והגיע כבר לתשעה בישולים העונה, כשהוא וססק פברגאס מוליכי הבישולים בחמש הליגות הבכירות באירופה.

וולפסבורג כבשה את הראשון בדקה ה-27 כשבעיטה של קווין דה ברוין מ-18 מטר הגיעה לאיביצה אוליץ', ששינה את כיוון הכדור ודחק מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני בדקה ה-63 כשהפעם דה ברוין פרץ באגף ימין והעביר מסירת רוחב מצוינת לארון האנט, שנותר חופשי ומ-10 מטר בעט פנימה את ה-0:2. המבורג במקום ה-16, ממנו הולכים למבחנים, עם תשע נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully