וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס חגגה שביעייה, טבס עם שער מרהיב

האלופה התעללה בפארמה עם 0:7 ביתי, טבס (צמד) כבש בסגנון מראדונה. רומא השנייה טיילה ל-0:3 על טורינו, נאפולי במקום השלישי אחרי 0:1 על פיורנטינה, אינטר פישלה עם 2:2 מול ורונה

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
מראדונה יכול להיות גאה. קרלוס טבס/רויטרס

אחרי דפיקות הלב בליגת האלופות, יובנטוס חזרה היום (ראשון) לליגה ומחצה את פארמה 0:7, עם שער סולו פנטסטי של קרלוס טבס. רומא השנייה ניצחה בקלות 0:3 את טורינו, כשנאפולי התקדמה למקום השלישי אחרי 0:1 במגרשה של פיורנטינה. אינטר ספגה שער דרמטי וסיימה ב-2:2 מול ורונה, לאציו הופתעה על ידי אמפולי שניצחה 1:2 וקייבו נמלטה מהמקום האחרון עם 1:2 דרמטי על צ'זנה.

יובנטוס - פארמה 0:7

אלופת איטליה התעללה בקבוצה של רוברטו דונאדוני עם הניצחון המשכנע ביותר שלה העונה והניצחון הכי גדול שלה זה 31 שנה - מאז ה-0:7 על אסקולי ב-1983. פרננדו יורנטה, שהביא לשינוי בניצחון הדרמטי על אולימפיאקוס והיה חתום על השער השני, חזר להרכב והיה על ריבאונד בדקה ה-23 כדי לכבוש את הראשון. אחרי שש דקות היה זה המגן סטפן ליכטשטיינר שהבקיע, ובדקה ה-36 הוא בישל ליורנטה את השני. במחצית השנייה נטל קרלוס טבס את המושכות, ובדקה ה-50 ביצע סלאלום מרהיב ממחצית המגרש בסגנון דייגו מראדונה, השאיר מאחור שלושה שחקנים ובעט שטוח אל הרשת. טבס העלה את מאזנו בליגה לשמונה שערים עם ריבאונד בדקה ה-58, כשהמחליף אלברו מוראטה חתם עם צמד משלו בדקות 76 ו-89 בוולה בימין, אחרי בישול שני של ליכטשטיינר. אוהדי יובנטוס, שקראו בשמו של אלילם אלסנדרו דל פייר החוגג יום הולדת 40, נהנו מקונצרט באצטדיון הביתי. פארמה ירדה למקום האחרון בעקבות התבוסה הקשה בתולדותיה.

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס עם סטפן ליכטשטיינר. GettyImages
גם הם נהנו. פרננדו יורנטה עם סטפן ליכטשטיינר/GettyImages

רומא - טורינו 0:3

הג'אלורוסי התאוששו משבוע מאכזב שכלל הפסדים לרומא ובאיירן מינכן, כשהביסו ללא קושי את טורינו העייפה. בדקה השמינית העביר פרנצ'סקו טוטי כדור רוחב והמגן הימני ואסיליס טורוסידיס הגיע בתנופה וירה פנימה את השלישי שלו בסרייה A. מיראלם פיאניץ', שיגיע עם בוסניה לישראל בשבוע הבא, שיפר את מאזן הבישולים שלו עם מסירה לסיידו קייטה שבעט מחוץ לרחבה אל הרשת בדקה ה-27 ועוד הכנה לאדם ליאיץ', שהשתחרר מהשומר שלו ומ-18 מטרים סובב לרשת בדקה ה-58. הרגע המרגש של המשחק הגיע בדקה ה-84, אז קייטה פינה את מקומו לטובת קווין סטרוטמן ההולנדי, שהתגבר על פציעה קשה ושב למגרשים אחרי שבעה חודשים. רומא שוב רק שלוש נקודות מאחורי יובנטוס.

סיידו קייטה שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
נהנה מבישול של פיאניץ'. סיידו קייטה/GettyImages

פיורנטינה - נאפולי 1:0

כחצי שנה אחרי שניצחה אותה 1:3 בגמר הגביע האיטלקי, נאפולי גברה על פיורנטינה גם בשחזור בליגה והתקדמה למקום השלישי. לורנצו אינסינייה אמנם נפצע בברכו והוחלף כבר בדקה ה-25, אבל נאפולי הייתה עדיפה, החמיצה וכשכבשה השער של גונסאלו היגואין נפסל. במחצית השנייה רפאל מנע מחואן קואדרדו להעלות את פיורנטינה ליתרון, ובדקה ה-61 היגואין המשיך את הכושר הטוב שלו עם שער במשחק רביעי ברציפות, כשירה לרשת הגבוהה אחרי שננאד טומוביץ' החליק ברחבה והרחיק רע. מריו גומז המחליף יכול היה להשוות, אבל נעצר בקורה בדקה ה-76, ובתוספת הזמן חילץ קאלידו קוליבאלי מהקו ומנע שוויון דרמטי. פיורנטינה עם הפסד ליגה שני ברציפות, נאפולי ללא הפסד כבר שמונה מחזורים.

וינצ'נזו מונטלה מאמן פיורנטינה עם לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
הפסיד, אבל שמר על ספורטיביות. וינצ'נזו מונטלה עם לורנצו אינסינייה שנפצע/GettyImages

אינטר - ורונה 2:2

בעונה כה מאכזבת, הנראזורי קיוו להתנחם בעקיפת היריבה העירונית מילאן בטבלה, אבל כהרגלם פספסו את ההזדמנות. לוקה טוני הוותיק הכניס את אינטר ללחץ כשכבש מהאוויר בדקה ה-10, לפני שמאורו איקרדי ענה בשער דומה מן העבר השני אחרי שמונה דקות והשלים צמד מקרוב בדקה ה-48. ורונה קיבלה הזדמנות פז להשוות בדקה ה-52 אחרי הרחקתו של גארי מדל, אבל מלך הפנדלים סמיר הנדנוביץ' עצר את הבעיטה של טוני מהנקודה הלבנה. שלושה פנדלים נבעטו לעבר השוער הסלובני העונה, והוא עצר את כולם. יש לו 20 הדיפות פנדלים בקריירה בסרייה A, איזה מאזן. למרות זאת, ורונה לחצה, בעטה לקורה ובדקה ה-89 השיגה שוויון דרמטי תוצרת המחליפים, כשחאבייר סביולה בישל לניקו לופס. אינטר רק במקום התשיעי עם 16 נקודות.

סמיר הנדנוביץ' שוער אינטר עוצר פנדל של לוקה טוני שחקן ורונה. AP
מלך הפנדלים. סמיר הנדנוביץ' עוצר את הפנדל של לוקה טוני/AP

אמפולי - לאציו 1:2

אחרי חמישה ניצחונות בששת מחזורי הליגה האחרונים, לאציו נעצרה דווקא במגרשה של אמפולי מהתחתית. הבלם הצעיר פדריקו בארבה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-52, ושלוש דקות לאחר מכן מאסימו מקארונה הוותיק הכניע את אטריט ברישה אחרי תרגיל בבעיטה חופשית. פיליפ ג'ורג'ביץ' רק צימק עבור לאציו בדקה ה-66.

קליארי - גנואה 1:1
לקליארי: דייגו פריאס (16). לגנואה: לוקה רוסטיני (53, עצמי)

קייבו - צ'זנה 1:2
לקייבו: סרג'יו פליסייר (48 ו-90). לצ'זנה: מילאן ג'וריץ' (88)

פאלרמו - אודינזה 1:1
לפאלרמו: פאולו דיבאלה (42 בפנדל). לאודינזה: סיריל תרו (5)

(עדכון ראשון: 17:50)

עוד באותו נושא

צפו בביצוע הווירטואוזי: "הצלת השנה בארגנטינה"

לכתבה המלאה
מאסימו מקארונה שחקן אמפולי. GettyImages
אמפולי עצרה את לאציו. מאסימו מקארונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully