וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל שוב איבדה יתרון והפסידה 2:1 לסוונסי

אלכסיס סאנצ'ס כבש את השישי שלו בארבעת משחקי הליגה האחרונים, אבל גילפי סיגורדסון ובאפטימבי גומיס ביצעו מהפך והותירו את התותחנים במקום השישי בלבד. טוטנהאם - סטוק סיטי 2:1

שחקני ארסנל חוגגים. GettyImages
חגגו מוקדם מדי. שחקני ארסנל/GettyImages

המחזור ה-11 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד בין סוונסי לארסנל, כשהתותחנים שוב שמטו יתרון והפסידו 2:1. אבל עוד לפני כן התקיימו שלושה משחקים. ניוקאסל ניצחה 0:2 בחוץ את ווסטהאם, טוטנהאם ספגה הפסד חמישי העונה, 2:1 ביתי לסטוק סיטי וסנדרלנד סיימה ב-1:1 מול אברטון.

גילפי סיגורדסון שחקן סוונסי חוגג. GettyImages
סיגורדסון בטירוף, ובצדק/GettyImages

סוונסי - ארסנל 2:1

התותחנים ממשיכים לאכזב. אחרי ששמטה יתרון 0:3 ביתי מול אנדרלכט במהלך השבוע בליגת האלופות וסיימו עם הבלגים ב-3:3 מביך, הפסידה היום ארסנל 2:1 לסוונסי, גם הפעם לאחר שכבר הובילה 0:1 בזכות שער של מי אם לא אלכסיס סאנצ'ס. בעקבות ההפסד, הוולשים עברו את ארסנל בטבלה ועלו למקום החמישי עם 18 נקודות, אחת יותר מהקבוצה של ארסן ונגר, שנמצאת כבר 12 נקודות מצ'לסי המוליכה בדרך כנראה לעוד עונה סתמית בליגה.

ארסנל עלתה ליתרון בדקה ה-63 לאחר שדני וולבק קיבל כדור עומק מצוין, הסתדר עם השומר שלו והשאיר את אלכסיס סאנצ'ס חופשי. הצ'יליאני המצוין בעט בקלות פנימה את ה-0:1 וכבש את השישי שלו בארבעת משחקי הליגה האחרונים. היתרון הזה החזיק מעמד 12 דקות בלבד ועד כדור חופשי נהדר של גילפי סיגורדסון, שקבע 1:1. סוונסי הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-79 עם נגיחה מצוינת של באפטימבי גומיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בויאן קרקיץ' שחקן סטוק סיטי (שמאל) עם סטיב סידוול. GettyImages
שער בכורה בסטוק סיטי. קרקיץ' חוגג/GettyImages

טוטנהאם - סטוק סיטי 2:1

התרנגולים ממשיכים לאכזב וספגו את ההפסד החמישי שלהם העונה, עם 2:1 ביתי מול סטוק סיטי. טוטנהאם במקום ה-12 עם 14 נקודות בלבד ונראית בדרכה לעוד עונה בינונית, הקבוצה של מארק יוז עלתה למקום התשיעי עם 15 נקודות.

בויאן קרקיץ' כבש את הראשון של סטוק סיטי ושלו בכלל העונה עם מהלך אישי נהדר בדקה השישית. ג'וני וולטרס כבש את השני לאחר בישול של מאמה בירם דיוף בדקה ה-33. נאסר צ'אדלי עוד צימק עם כדור אדיר מהאוויר ומזווית קשה לחיבורים בדקה ה-77, אבל טוטנהאם ספגה הפסד נוסף לאחר שקייל נוטון ספג אדום בדקה ה-85 אחרי עבירה שמנעה התקפה מתפרצת.

תוצאות נוספות:
סנדרלנד - אברטון 1:1
לסנדרלנד: סבסטיאן לארסון (67), לאברטון: לייטון ביינס (76, פנדל)

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל 2:0
לניוקאסל: איוסה פרס (45), פבריסיו קולוצ'יני (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully