וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 את מארסיי בקלאסיקו

לוקאס וקבאני סידרו לאלופה ניצחון במשחק העונה מול מוליכת הטבלה, והפער צומק לנקודה בלבד. זלאטן חזר למגרשים אחרי חודש וחצי. ליון שלישית עם 1:3 על גנגאן, ליל הפסידה 2:0 לריימס

לוקאס מורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
לקלאסיקו חוקים משלו. לוקאס מורה/רויטרס

רק נקודה אחת. זה כל מה שמפריד כעת בין פריס סן ז'רמן למארסיי, אחרי שהאלופה ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את המוליכה והזכירה לה מי שולטת בליגה הצרפתית בשנים האחרונות. ליון המשיכה בריצה שלה עם 1:3 ביתי על מחזיקת הגביע גנגאן והיא רחוקה רק שתי נקודות מהפסגה. ריימס (ללא אלירן עטר) ניצלה את המשבר של ליל 0:2 ביתי, בעוד סנט אטיין ומונאקו נפרדו ב-1:1.

פריס סן ז'רמן - מארסיי 0:2

יש דברים שגם מרסלו ביילסה לא יכול לשנות. כמו בכל חמשת משחקי הקלאסיקו הקודמים, פריס סן ז'רמן כבשה שני שערים וגם ניצחה את מארסיי המוליכה כדי לצמק את הפער ממנה לנקודה בלבד. האלופה הבלתי מנוצחת הייתה עדיפה, ובדקה ה-38 לוקאס מורה המצוין ניצל טעות של ברנאר מנדי והקפיץ את הקהל בפארק דה פראנס עם השישי שלו העונה (כבר אחד יותר מבכל העונה שעברה). זלאטן איברהימוביץ' חזר למגרשים אחרי חודש וחצי כשנכנס כמחליף בדקה ה-66, ובדקה ה-78 הוא ראה את ג'יאנלי אימבולה דורך בגסות על יוהאן קבאיי ומשאיר את מארסיי ב-10 שחקנים. חמש דקות לסיום, פ.ס.ז' סגרה עניין: סרז' אורייה הגביה מימין ואדינסון קבאני נגח פנימה את השישי שלו בליגה. הופעה נהדרת של פ.ס.ז' מול ההרכב החסר של מארסיי, לה היה זה הפסד שלישי העונה.

נביל פקיר שחקן ליון (מימין) עם אלכסנדר לקאזט. AP
כבש העונה יותר מזלאטן. נביל פקיר, מימין, חוגג עם אלכסנדר לקאזט/AP

ליון - גנגאן 1:3

ניצחון ליגה חמישי ברציפות של המארחת הלוהטת, שממשיכה ליהנות מכושר ההבקעה הנפלא של אלכסנדר לקאזט, שמקבל עזרה בכל פעם ממישהו אחר. הפעם היה זה נביל פקיר הצעיר, שבדקה ה-20 המשיך בבעיטת יעף בשמאל את כדור הרוחב של כריסטוף ז'אלה, ושלוש דקות לסיום השלים צמד עם השישי שלו העונה בליגה. לקאזט עצמו כבש כבר בדקה השמינית את ה-11 שלו העונה, אחרי הגבהה של פקיר והורדה של הבלם מילאן ביסבאץ'. גנגאן צימקה עם כדור חופשי של סילבן מארבו בדקה ה-45, שירד מהמשקוף לגופו של השוער אנתוני לופס וחדר פנימה. ליון עם 26 נקודות במקום השלישי, רק שתיים פחות ממארסיי. גנגאן מתחת לקו האדום.

שוער ליל וינסנט אניימה. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
ליל בצרות. וינסנט אניימה/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

ריימס - ליל 0:2

התקופה האיומה של ליל נמשכה עם משחק שמיני ללא ניצחון, וכעת היא רק ארבע נקודות מעל הקו האדום. ריימס, ללא אלירן עטר שנותר באופן קבוע מחוץ לסגל, עקפה את יריבתה בזכות פנדל של בנג'מין מוקאנג'ו הקמרוני בדקה ה-26, אחרי הרחקתו של סבסטיאן קורשיה האורח, ושער נוסף של המגן אייסה מנדי בדקה ה-33.

סנט אטיין - מונאקו 1:1

סגנית האלופה עם 1:1 שני ברציפות בליגה והמארחת עם 1:1 שלישי ברציפות בכל המסגרות. לאסינה טראורה כבש בדקה ה-17 די במקרה את הראשון שלו במדי מונאקו, כשהסיט עם הגוף את הבעיטה של ז'רמי טולאלן, אבל ריקי ואן וולפסווינקל איזן בדקה ה-58 עבור סנט אטיין המדורגת שישית עם 22 נקודות. טיימואה בקאיוקו הורחק בצהוב שני משורות מונאקו בדקה ה-71. לפחות חברו, המגן השמאלי לייבין קורזאבה, קיבל בשורות טובות בסיום עם זימון הבכורה לסגל נבחרת צרפת.

טיימואה בקאיוקו שחקן מונאקו מקבל כרטיס אדום. רויטרס
ראה כרטיס אדום. טיימואה בקאיוקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully