וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: אילת יוצאת לראשון לציון, פאלמר ייעדר כחודש

9.11.2014 / 16:37

הפורוורד של דן שמיר פרק את הכתף וייעדר תקופה ממושכת. בכורה לווילי ריד באילת. שון דאוסן: "משחק קשה, מגיעים עם המון מוטיבציה"

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. ברני ארדוב
שוב פצוע. פאלמר/ברני ארדוב

המחזור השישי בליגת העל יימשך מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל אילת (19:35, 5+ לייב). הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק לאחר ניצחון חוץ איכותי על הפועל חולון באולם הפחים שהעמיד את המאזן שלה על ארבעה ניצחונות מול הפסד בודד, והציב אותה חזק בצמרת הגבוהה.

הכתומים נפרדו השבוע מהגארד לארי אובאנון שעבר להפועל תל אביב, ומקווים כי יוכלו להמשיך ביכולת הטובה שמאפיינת אותם ברוב משחקי העונה, בדרך לשיפור המאזן הטוב ביותר שלהם ב-19 השנים האחרונות. אחת מנקודות האור של ראשון לציון העונה הוא טוני יאנגר, שהגיע עם דרוקר מגלבוע/גליל, שקלע 19 נקודות בניצחון בחולון.

"אנחנו מגיעים למשחק באנרגיות טובות והמון מוטיבציה. הולך להיות משחק קשה, הפועל אילת קבוצה טובה ואנחנו נמשיך לעבוד קשה על מנת להמשיך בדרך בה התחלנו את העונה", התייחס ליריבה מהדרום שון דאוסן שרשם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים בניצחון באולם הפחים.

אילת מגיעה למשחק לאחר שינוי בסגל השחקנים ופציעה מצערת שפקדה את הקבוצה בסוף השבוע. הפורוורד קווין פאלמר פרק את הכתף במהלך אחד האימונים בסוף השבוע ועל פי ההערכות הצוות הרפואי ייעדר כחודש מפעילות. הקבוצה של דן שמיר, שמאכזבת עד כה העונה עם ניצחון אחד בחמישה מחזורים, תגיע למשחק עם שלושה זרים, כשהפורוורד ווילי ריד יערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה במקומו של דומיניק מגווייר ששוחרר להפועל חולון. בקבוצה מקווים להתעלות של עמית שמחון שצפוי לקבל דקות משמעותיות יותר בשל הפציעה של פאלמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully