וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד הפתיעה עם 1:2 על אתלטיקו מדריד

הבאסקים המאכזבים, עם מאמן זמני, נמלטו מהקו האדום בזכות ניצחון מפתיע על האלופה. אגירצ'ה הכריע בדקה ה-83 והשאיר את הקולצ'ונרוס במקום הרביעי. תוצאות תיקו מאכזבות לוולנסיה וסביליה

גילרמה סיקיירה שחקן אתלטיקו מדריד (מימין). AP
הפקיר את החברים. גילרמה סיקיירה/AP

המחזור ה-11 בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) עם הפתעה גדולה, כאשר האלופה אתלטיקו מדריד הפסידה 2:1 באנואטה לריאל סוסיאדד מהתחתית. עוד קודם לכן, ולנסיה איבדה את המאזן הביתי המושלם אחרי 0:0 מול אתלטיק בילבאו. גם סביליה, שפתחה את העונה בכושר נפלא, איבדה נקודות במפתיע עם 1:1 מאכזב מול לבנטה בבית. אספניול סיימה ב-1:1 מול ויאריאל.

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 1:2

המארחת הופיעה עם המאמן הזמני אסייר סנטנה, שלא יכול היה לחלום על בכורה מוצלחת יותר מאשר ניצחון על האלופה. בספרד מדווחים שדייויד מויס ימונה למאמן ריאל סוסיאדד, אבל סנטנה היה על הקווים והוביל את קבוצתו לניצחון ראשון מאז אוגוסט. אתלטיקו, שניצחה את חמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, קיוותה לחזור למקום השני, אבל לא שמרה על היתרון שהשיגה משערו של מריו מנדז'וקיץ' (10). קרלוס ולה ענה אחרי חמש דקות עם בעיטה מסובבת פנימה מ-20 מטרים, וסחט את הצהוב השני מגילרמה סיקיירה הברזילאי בדקה ה-50. אתלטיקו התקשתה בנחיתות מספרית ולבסוף נענשה בדקה ה-83, כשהמחליף יוסבה סלדואה הגביה ואימנול אגירצ'ה נגח בקשת, אחורה, אל הרשת של מיגל אנחל מויה. ריאל סוסיאדד נמלטה מהקו האדום, אתלטיקו רביעית ובפיגור ארבע נקודות מריאל המוליכה.

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד (מימין) מול קרלוס מרטינס שחקן ריאל סוסיאדד. AP
הבאסקים הפתיעו. קרלוס מרטינס מאחורי ארדה טוראן/AP

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 0:0

המאזן הביתי המושלם של העטלפים נהרס. אחרי חמישה ניצחונות רצופים במסטאייה, ולנסיה לא הצליחה להכניע את גורקה איראיסוס, ששומר על רשת נקייה כבר שלושה מחזורים ברציפות. המשחק הקשוח עלה לאתלטיק בילבאו בפציעה של גיירמו פרננדס, שנפגע בשריר הירך האחורי והוחלף בדקה ה-39. נונו זרק למערכה גם את אלברו נגרדו בניסיון להשיג הכרעה, אבל ולנסיה לא הייתה מרוכזת מול השער והסתפקה בנקודה שהשאירה אותה במקום השלישי עם 24 נקודות, שלוש פחות מריאל מדריד המוליכה. הבאסקים עם 12 נקודות במקום ה-11, אחרי תיקו מאופס ראשון בין הקבוצות מאז 1989.

פאבלו פיאטי שחקן ולנסיה. GettyImages
הרצף של ולנסיה נעצר. פאבלו פיאטי/GettyImages

סביליה - לבנטה 1:1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הקבוצה של אונאי אמרי קיוותה להמשיך במומנטום ולהעפיל לפחות זמנית למקום השלישי, אך ספגה שער מאוחר ונותרה עם נקודה אחת בלבד. סביליה פתחה היטב את המשחק, ובדקה ה-31 עלתה ליתרון 0:1 מרגלי ויטולו (שער שני העונה) אחרי עבודת הכנה מרשימה של ג'רארד דאולופאו, המושאל מברצלונה. סביליה הרשתה לעצמה להוריד רגל מהדוושה, ונענשה בדקה ה-80, עם שער של ויקטור מבישול של נביל אל זהאר. המשחק הקשוח נגרר לשמונה דקות תוספת זמן, אך גם בזמן שנותר סביליה לא הצליחה לכבוש. נקודה חשובה ללבנטה במאבקי התחתית, סביליה במקום החמישי בלבד.

אספניול - ויאריאל 1:1
לאספניול: דייגו קולוטו (90). לוויאריאל: מריו גספאר (26)

(עדכון ראשון: 15:15)

קרלוס באקה שחקן סביליה סופג בעיטה לפנים. רויטרס
זה כואב. קרלוס באקה סופג את נחת רגלו של אחד משחקני לבנטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully