וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה כיוון? ג'ורדי קרויף שוקל להישאר במכבי תל אביב

9.11.2014 / 12:30

הבעלים מיטש גולדהאר מאוד מעריך את המנהל הספורטיבי ורוצה שהוא ימשיך במועדון. ההולנדי תכנן לעזוב בתום העונה, אז חוזהו יסתיים, אבל בתקופה האחרונה החל לשקול הישארות

ערן זהבי מדבר על התקרית עם אוהד הפועל תל אביב/צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: קשת סידי

בוידאו: מסיבת העיתונאים של ערן זהבי בעקבות אירועי הדרבי

ג'ורדי קרויף יסיים בתום העונה חוזה בן שלוש שנים במכבי תל אביב, אבל הבעלים מיטש גולדהאר כבר החליט שהוא רוצה להשאיר אותו במועדון גם לשנים הבאות. בקיץ נפוצו שמועות לפיהן ההולנדי יצטרף בתום חוזהו לג'ק אנגלידיס בפאוק סלוניקי, אולם קרויף הכחיש אותן וגם גולדהאר העריך בשיחות סגורות שכל עוד אנגלידיס יודע שהוא רוצה את ההולנדי במכבי, הוא לא ייקח אותו ליוון.

גולדהאר וקרויף מקיימים שיחות טלפוניות על בסיס כמעט יומי. כשהקנדי מגיע לאחת מבירות אירופה ולא ממשיך לישראל, קרויף טס אליו לפגישה בארבע עיניים. מאז מינויו של מרטין ביין למנכ"ל המועדון, קיים גם קשר בין גולדהאר לבין הסקוטי, אבל בכל הקשור לצד המקצועי קרויף הוא הסמכות העליונה.
על פי התכנון המקורי שלו, קרויף היה אמור לעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה הזו. אלה גם המסרים שהוא שידר עד לא מזמן. השאיפות שלו הן להתקדם לתחנה אחרת ולאתגרים חדשים, אולם מפתיחת העונה, דווקא אחרי הכישלון באירופה, הוא החל לחשוב מחדש על האפשרות של הישארות בישראל.

גולדהאר מאוד רוצה בכך וגם נותן לו להרגיש זאת, אולם השניים טרם פתחו במו"מ כספי על הארכת החוזה. גורם במכבי תל אביב אמר בסוף השבוע: "אם כולנו היינו בטוחים שג'ורדי יעזוב בסוף העונה, עכשיו כבר לא ברור שום דבר. מיטש רואה מה קורה במכבי חיפה ועד כמה במכבי תל אביב הדברים מצליחים, והוא ודאי לא ירצה לפרק את החבילה המוצלחת הזו".

אחת הסיבות שגרמו לגולדהאר להעריך עוד יותר את קרויף היא המינוי של פאקו אייסטרן למאמן. מכבי הייתה במשבר קטן בקיץ בעקבות המהלך של אוסקר גרסיה ולצד ההדחה ממוקדמות הליגה האירופית, זה היה יכול להיגמר בפתיחת עונה רעה מאוד בליגה. המינוי של פאקו, דמות מוערכת מאוד על ידי גולדהאר, נתן נקודות גם לקרויף אצל בעל הבית. גם בעסקיו האחרים גולדהאר הוא אחד שאוהב ללכת עם אנשים מהם הוא מרוצה וכאמור מקרויף הוא שבע רצון, כך שיתכן והשידוך הזה ימשך עוד זמן ממושך.

בעניין אחר, בקרב אוהדי מכבי תל אביב קיימת אכזבה עצומה מכך שלא יוכלו להכניס הערב לבלומפילד אביזרי עידוד. בעקבות אירועי הדרבי, הבהירו במשטרה למכבי תל אביב ולאוהדים כי אסור להם להכניס כל סוג של אביזר עידוד למשחק הערב מול מכבי נתניה. האוהדים כבר הכינו שלטי תמיכה בערן זהבי ובקרלוס גרסיה וגם אותם בשלב הזה הם לא יוכלו להכניס. "נשיר הרבה הערב, אבל בינתיים אנחנו לא יכולים להכניס שום דבר מעבר לחולצות וצעיפים", קונן אחד מראשי האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully