וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' מוטרד: "כולן רוצות לנצח את האלופה, זה מדבק"

בסן אנטוניו מנסים להסביר את פתיחת העונה הצולעת. דני גרין: "הכימיה לא טובה". ולמה סטיב קר עצבני על שחקני גולדן סטייט למרות המאזן המושלם?

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס מול ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. AP
הניצחונות הם סימן לבאות? לא בטוח. קרי/AP

מספרי הלילה

* לראשונה זה 20 שנה גולדן סטייט פתחה את העונה במאזן 0:5. בסך הכל, הווריורס פתחו את העונה כל כך טוב רק שלוש פעמים לאורך ההיסטוריה, אבל אולי זה סימן לא כל כך טוב: בפעם האחרונה שהיא עשתה זאת, בעונת 1994/5, היא סיימה את העונה עם 26 ניצחונות בלבד.

* הווריורס עומדים על מאזן 0:3 במשחקי חוץ, וניצחו בסך הכל, כולל העונה שעברה, ב-21 מתוך 29 המשחקים שלהם מחוץ לאוקלנד. זה המאזן הכי טוב שלהם בהיסטוריה.

* יוסטון השליכה לא פחות מ-42 זריקות משלוש הלילה, מספר שיא ב-NBA העונה. היא קלעה רק 10 מהן.

* סן אנטוניו אמנם הפסידה הלילה לניו אורלינס, אבל טים דאנקן לפחות התנחם בדאבל-דאבל ה-800 (!) בקריירה, עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. זה מציב אותו, כמובן, במקום הראשון בקטגוריה זו מבין השחקנים הפעילים ב-NBA.

* אנתוני דייויס, שקלע את סל הניצחון. רשם משחק חמישי עם לפחות 25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות מאז פתיחת העונה שעברה. להוציא אותו, כל שחקני הליגה חיברו שישה משחקים כאלה באותה תקופה.

* כריס בוש עם משחק שישי רצוף בו קלע מעל 20 נקודות. זהו הרצף הכי גדול שלו מאז הצטרף למיאמי.

* בחמשת המשחקים האחרונים יחס האסיסטים-איבודים של כריס פול עומד על 5:56. האיש גאון.

בוריס דיאו שחקן סן אנטוניו ספרס מול אנתוני דייויס שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
פתיחת עונה אדירה. דייויס, משמאל/AP

גולדן סטייט סיפקה הלילה הוכחה נוספת למידת עוצמתה, כשגברה על יוסטון 87:98 בקרב הבלתי מנוצחות, ועלתה למאזן 0:5 מפתיחת העונה. הווריורס נותרו היחידים בליגה ללא הפסד, אחרי שממפיס נכנעה במפתיע למילווקי.

החבורה של סטיב קר אמנם סבלה מיום חלש של קליי תומפסון, שנקלע לבעיית עבירות וסיים עם 11 נקודות בלבד, אבל שוב קיבלה תפוקה מסטף קרי, שסיים עם 34 נקודות ו-10 ריבאונדים. קרי סייע לגולדן סטייט למחוק פיגור שמונה נקודות במחצית. "בירידה להפסקה הרגשנו כאילו אנחנו באמצע מסע הלוויה. היינו בדאון ולא הצלחנו להיכנס לקצב", סיפר קרי בסיום.

למרות הכושר הנפלא, סטיב קר ממאן לצאת מגדרו. "עשינו מהלכים שהיו גורמים לילד בכיתה ו' להסמיק. יש לנו כל כך הרבה כישרון, ואם החבר'ה שלנו היו עושים את המהלכים הפשוטים, הכל היה הרבה יותר קל".

עוד באותו נושא

הווריורס ניצחו ביוסטון, הפסד בכורה לממפיס, הספרס ב-3:2

לכתבה המלאה
סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
מה ירצה אותך? סטיב קר/GettyImages

סן אנטוניו ממשיכה להתקשות בפתיחת העונה, וירדה הלילה למאזן שלילי, 3:2, אחרי שהפסידה 100:99 לניו אורלינס מסל ניצחון של אנתוני דייויס. האלופה מנסה לפענח מה המקור לצרות בפתיחת העונה, ומשוכנעים שמדובר בעניין מנטלי בלבד.

"זה משהו בראש, אני בטוח בזה", אמר דני גרין, ששלוש הקליעות שלו מהקו שמונה שניות לסיום לא הספיקו. "כשאנחנו מדברים עם החבר'ה המבוגרים יותר, אנחנו נזכרים שהם כבר היו שם בעבר. הם ראו סיטואציות כאלה. אנחנו בכושר סביר, אולי לא הכי טוב שלי, אבל צריך לשפר את הכימיה בינינו".

גרג פופוביץ' הסביר ש"כשאתה אלוף, כולם נותנים הכל נגדך. אנחנו קשוחים ומשקיעים כדי לנצח, אבל כרגע זה לא בא לידי ביטוי".

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' (מרכז). AP
טים טו ביט. פופוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully