וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "בקרואטיה עונש המינימום לפריצת אוהד למגרש הוא שנה בכלא"

9.11.2014 / 10:48

שוער הפועל פתח תקוה הביע את דעתו: "אין כאן חוק, פחות משנת מאסר זה לעשות צחוק". בקבוצה האשימו את גרינפלד בהפסד לקרית שמונה: "אם טוקורה היה משחק, שום גול לא היה נכנס"

one

בהפועל פתח תקוה הזכירו גם אמש (שבת) את הקיפוח של אוראל גרינפלד במחזור הקודם מול מכבי נתניה. גורמים בקבוצה אמרו שההרחקה השגויה של מייקל טוקורה היא זו שהביאה לשערים אתמול של קרית שמונה (3:1). "אם מייקל היה משחק, שום גול לא היה נכנס בראש", אמרו בקבוצה.

קאלה דרשלר שאסף שלושה כדורים מרשתו, לא חושב שהיה לו חלק בגולים: "היה לי משחק טוב", אמר הקרואטי. "לא יכולתי לעצור את הכדורים כי אחד היה עצמי של חסן והשני פגע בג'ימי (צ'ימאזי אמבה) ונכנס. עשיתי אמנם פנדל אחרי שבעטו לי בגב והשמטתי את הכדור, אבל עצרתי אותו. אני חושב שעשינו היום הרבה טעויות אינדיבידואליות. נתנו גול ראשון ועמדנו יפה בהתחלה, אבל הם חזרו מהר לעניינים והפכו את התוצאה. בסוף המשחק היה לנו מזל שלא קיבלנו עוד שני גולים. המטרה של פתח תקווה היא להישאר בליגה ואנחנו נמצאים במקום הטבעי שלנו. אין מה לעשות".

קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
"אוהד פורץ, השוטרים לוקחים אותו באותו רגע בפני שופט והוא מקבל שנה בפנים". קאלה דרשלר/מגד גוזני

דרשלר כבר שנים בארץ וממרום גילו וניסיונו יש לו הרבה מה להגיד על אירועי הדרבי בשבוע שעבר. "אין כאן חוק, אז מה רוצים מבית המשפט? צריך חוקים מחמירים כלפי אוהדים שפורצים למגרש, בטח כדי לפגוע בשחקן וגם כנגד שחקנים שעולים לטריבונה כדי לפגוע באוהדים". דרשלר חושב שצריך לפעול בישראל כמו בקרואטיה: "גם בקרואטיה אוהדים פרצו למגרש כדי להרביץ לשחקנים ושם המינימום זה שנה בכלא. מאוד פשוט. אוהד פורץ, השוטרים לוקחים אותו באותו רגע בפני שופט והוא מקבל שנה בפנים בלי אפשרות להתייעץ עם עורך דין כשיש חותמת של המדינה על הטופס. פחות משנה בבית סוהר, זה לעשות צחוק. הרי אם אותו אוהד היה פוגע בערן זהבי עם בקבוק או סכין, היינו משחקים היום כדורגל בכלל? אגב, גם שחקן שעולה לטריבונה כדי להכות שחקנים צריך לקבל שנה בבית סוהר".

דרשלר מכיר את נבחרת בוסניה שתגיע לשחק בישראל בשבוע הבא והוא חושב שהמשחק יסתיים בתיקו. "תיקו יהיה תוצאה פנטסטית", אמר השוער. "בוסניה לא בתקופה טובה אבל היא עדיין נבחרת חזקה ונקודה תהיה טובה לישראל". בחזרה להפועל פתח תקוה, בקבוצה היו מרוצים מהופעת הבכורה של לירוי צעירי. גיא דיין אמור לחזור לפעילות מלאה אחרי פגרת הנבחרת והתחרות על ההרכב תגבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully