וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד משוכנעים: "התלות של ריאל ברונאלדו הולכת ופוחתת"

רצף הניצחונות של ריאל מדריד נמשך, ומספר הכובשים בקבוצה מלבד CR7 עלה ל-12. אנצ'לוטי משבח את קרוס ("הוא המצטיין") ומספק הבהרות לגבי בייל ("לא נשנה את שיטת המשחק עבורו")

מי יעצור את ריאל מדריד? הבלאנקוס רשמו אמש (שבת) ניצחון 13 ברציפות בכל המסגרות והמשיכו את קצב הכיבושים המסחרר שלהם, עם 1:5 מוחץ על ראיו וייקאנו באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. גארת' בייל (9), סרחיו ראמוס (40), טוני קרוס (55), בנזמה (59) ורונאלדו (83), שבישל פעמיים קודם סיפקו עוד הצגה לעיני האוהדים המרוצים, והבלאנקוס שמרו על מקומם בראשות הטבלה בספרד, עם 27 נקודות.

ב'אס' נכתב לאחר המשחק כי "התלות בכריסטיאנו רונאלדו הולכת ופוחתת", וציינו כי לא פחות מ-12 שחקנים שונים מלבד כריסטיאנו רונאלדו כבר כבשו העונה, כשארבעה מהם בכלל שחקני הגנה. בסיום, קרלו אנצ'לוטי שיבח בעיקר את טוני קרוס, שכבש את הראשון שלו העונה בספרד. "הוא היה שחקן הכי טוב שלנו, אני מתרשם מכמה שהוא טוב. אהבתי את השילוב שלו עם לוקה מודריץ', הם עבדו היטב יחד", אמר המאמן.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
ריאל יכולה גם בלעדיו. רונאלדו/GettyImages

הרוטציה של המאמן האיטלקי בין הקורות נמשכה גם הפעם, ואיקר קסיאס, שספג רק פעמיים בשמונת המשחקים האחרונים בהם שיחק, פינה את מקומו גם הפעם לקיילור נבאס. "הפעם הגיע זמנו של קיילור לשחק. הוא עשה אימונים מעולים ויש לו את המוטיבציה לשחק, אני שמח שמעכשיו אוכל להרכיב אותו גם במשחקים אחרים".

נבאס משוכנע ש"הרצף שלנו לא ייעצר. אחרי הפגרה נחזור באותו כושר. השחקנים שלנו מסוגלים לכבוש מכל מצב". הקוסטה ריקני הוסיף: "אני מרגיש טוב, אני רגוע. צריך להוציא מכל דקה את המיטב".

במדריד עוסקים למחרת המשחק בשיטת המשחק של אנצ'לוטי, אותה גיבש כשגארת' בייל היה בחוץ בגלל פציעה. אתמול בייל פתח וגם כבש, אבל המאמן לא מתכוון להחליף את השיטה שעבדה לו עם מחליפו של הוולשי, איסקו. איסקו לא פתח הפעם, אך נכנס במקומו של חאמס רודריגס במחצית השנייה. "בייל נותן לנו עומק, אבל לא נשנה את השיטה עבורו. אנחנו תמיד רוצים לשחק באותה צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully