וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של כדורגלן העבר האגדי, הוגו סאנצ'ס, נמצא מת בביתו

אבל כבד נפל על הכדורגל המקסיקני: הוגו ג'וניור, שבעצמו שיחק בעבר כחלוץ, מת בגיל 30, ככל הנראה בגלל שאיפת גז כתוצאה מדליפה. צ'יצ'ריטו: "תנחומיי הכנים. שאלוהים ימלא אתכם בכוח"

מאמן נבחרת מקסיקו לשעבר, הוגו סאנצ'ס. AP
אבל כבד. הוגו סאנצ'ס/AP

בנו של שחקן העבר האגדי הוגו סאנצ'ס, הוגו ג'וניור (בשמו המלא הוגו סאנצ'ס פורטוגל), נמצא אמש (שבת) מת בביתו שבמקסיקו סיטי. הוא היה בן 30. חברתו הגיעה לדירה בה הם התגוררו ומצאה אותו וגבר נוסף כשהם ללא רוח חיים - ככל הנראה כתוצאה משאיפת גז בגלל דליפה בבניין. יחד עם זאת, במשטרה אמרו שנסיבות המוות יתבהרו סופית אחרי נתיחה של הגופות.

הוגו סאנצ'ס האב היה אחד מגדולי כדורגלני מקסיקו בכל הזמנים ואחד מהחלוצים הטובים בעולם בשנות ה-80. הוא שיחק ארבע שנים באתלטיקו מדריד, לפני שעבר ליריבה העירונית, ריאל. עם הבלאנקוס זכה בחמש אליפויות, גביע אחד וגביע אופ"א אחד, וב-283 הופעות בכל המסגרות, מצא את הרשת 207 פעמים.

הבן המנוח נולד בספרד כשאביו עוד היה שחקנה של אתלטיקו מדריד. הוא היה חלוץ בעצמו ושיחק בין היתר בפומאס המקסיקנית, אבל הקריירה שלו לא התרוממה והוא פרש. בשנים האחרונות שימש כפרשן בטלוויזיה המקסיקנית וכמנהל ספורטיבי של מועדון קטן ממקסיקו סיטי.

כדורגלנים רבים מיהרו לשלוח ניחומים למשפחת סאנצ'ס. חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס צייץ: "תנחומיי הכנים למשפחתו של הוגו סאנצ'ס פורטוגל. שאלוהים ימלא אתכם בכוח". שחקן נבחרת מקסיקו, מיגל לאיון הוסיף: "מחשבותיי עם משפחתו של הוגו סאנצ'ס פורטוגל, אין לי מילים... חיבוקים חמים לכולכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully