וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתלבטים כיצד להתמודד עם בעיית אלכס טיוס

9.11.2014 / 9:12

שחקנים בקבוצה כועסים על הפורוורד בגלל האדישות שלו ובצוות המקצועי חוששים שזה ישפיע לרעה. מחמאות לסמית' שמשחק חרף הכאבים: "הוא מקצוען". השחקנים יוזהרו מפרובוקציות לקראת הדרבי

ברני ארדוב

במכבי תל אביב מנסים להתאושש מהשבוע שעבר, בו אלופת אירופה ספגה שני הפסדים כואבים, להפועל ירושלים בליגה ולצדביטה זאגרב ביורוליג. לקראת הדרבי מחר (שני, 20:50, ערוץ 1), אנשי הקבוצה יקיימו שיחה עם השחקנים ויבהירו להם את חשיבות המשחק. כמו כן, השחקנים יוזהרו שלא להיגרר לפרובוקציות, בעיקר לאור האירועים האלימים בדרבי הכדורגל לפני שבוע. בשבוע שעבר הוחלט לקיים היום מסיבת עיתונאים בנוכחות נציגים משתי הקבוצות, במטרה להוריד את הלהבות לקראת המשחק. יוגב אוחיון שעבר אתמול צילום, השתתף באימון והוא כנראה ישחק.

לאחר ההפסד ביום חמישי אמר המאמן גיא גודס שאחת הבעיות היא בעמדת הגארד, אולם מעבר לצרות המקצועיות בקבוצה נראה שבחדר ההלבשה מתחילים להיווצר קרעים חברתיים. לא מעט שחקנים כועסים על אלכס טיוס בגלל האדישות שלו ואחרי המשחק נגד צדביטה התקיימה פגישה בנושא בהשתתפות ג'רמי פארגו , ניקולה וויצ'יץ', בריאן רנדל ודווין סמית'. בנוסף, במהלך אחד האימונים, שחקן בקבוצה העיר לטיוס על ההתנהלות שלו.

טיוס עצמו נראה מנותק מרוב חבריו לקבוצה, ובצוות המקצועי לא אוהבים את העובדה שהוא משפיע על השחקנים ומתסכל חלק מהם. במכבי מתלבטים כיצד לטפל בבעיה ויקיימו שיחות עם הפורוורד. ייתכן אף שיהיו סנקציות, ואם כל זה לא יעזור, גם שחרור עשוי לעמוד על הפרק. אחד משחקני הקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "יש שחקנים שמציגים אדישות במשחק וזה לא ייתכן והוגן כלפי השחקנים האחרים בקבוצה. אנחנו לא רוצים להפסיד כך".

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב עולה לסל לצד אלכס טיוס. ברני ארדוב
הפתרון בדרך? טיוס/ברני ארדוב

בתוך כך , בקבוצה מספרים שלמרות שהוא לא מתלונן על כך, דווין סמית' עדיין סובל מכאבים ברגליו. בהנהלה מציינים לטובה את ההתנהלות המקצועית של הפורוורד האמריקאי. "הוא מקצוען. צנוע ושחקן נהדר. הלוואי שלכל שחקן היה את האופי שלו", אמרו בהנהלה. סמית' עצמו אמר: "אני עושה את כל מה שצריך לשחק. כל יום שאני יכול לשחק כדורסל הוא יום שמח עבורי".

סמית' נשאל לגבי ההבדל בין הקבוצה של השנה לזו של השנה שעברה: "ההבדל משנה שעברה בה זכינו? השנה יש לנו קבוצה שונה, אנחנו חייבים לשנות את המנטליות שלנו ולהגיע ולעבוד כל יום ולהשתפר. המאמנים מכינים אותנו אבל אנחנו צריכים להגיע לפרקט כקבוצה. יש לנו שחקנים עם אופי ונחושים לנצח ,למכבי סטנדרטים גבוהים ואנחנו צריכים לעשות את הכל כדי לשחקן נכון".

על ההפסד ביום חמישי אמר סמית': "מבחינה הגנתית לא עשינו עצירות והם קלעו. גם התקפית לא היינו מספיק מהירים ונכשלנו בעבודה שלנו. הגנה היא מפתח לכל משחק וגם את זה לא עשינו. לדעתי זו בעיה מנטלית, כי מהבחינה הזאת אנחנו צריכים להיכנס לפרקט ולעבוד טוב. לפני שבועיים הצגנו כדורסל טוב, צריך לתקן את מה שלא עובד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע הציגה הקבוצה את מהדורה מוגבלת של XBOX ONE לחברי מועדון "מכביסט" שנחשפה באירוע בהיכל נוקיה. באירוע ההשקה התקיים מיני טורניר בו השתתפו אוהדים ושחקני מכבי במקביל. נציג מכבי בגמר היה ג'וזף פורטה, שגבר בדרך על מרקיז היינס ועל סילבן לנדסברג, אך נכנע בגמר צמוד לאוהד ליהוא קוזוקין – שזכה בקונסולה ממותגת מכבי הראשונה. כל שחקני מכבי הגיעו לאירוע .

והנה הצגת השחקנים החדשה, מול צדביטה זאגרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully