וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "הייתי מרוצה למרות ההפסד, אני לא מתכוון לעשות שום מהלכים כרגע"

9.11.2014 / 9:12

הבעלים של אשדוד מעניק גיבוי לקלינגר אחרי ההפסד הרביעי ברציפות. גורם: "כשניר משלב שחקני בית צעירים הוא הולך בדרך של ג'קי, אז לא יכולה להיות שום טענה אליו"

one

מ.ס. אשדוד רשמה אתמול (שבת) בבאר שבע הפסד רביעי ברציפות (2:1), ובחמשת המשחקים האחרונים יש לה נקודה אחת. למרות זאת הבהיר הבעלים ג'קי בן זקן אמש כי אין לו שום כוונה לבצע מהפכים או זעזועים בקבוצה. "הייתי מאוד מרוצה היום למרות שהפסדנו לבאר שבע", אמר בן זקן. "אני לא מתכוון לעשות שום מהלכים כרגע ובלי קשר אני מרוצה מניר קלינגר".

אמש החלו לצוץ כל מיני שמות של מועמדים לאימון אשדוד בכמה מקומות, דבר שהכעיס את בן זקן. הוא העביר מסר לקלינגר לפיו כל מה שמתפרסם אינו נכון. בן זקן אף ביקש מהמאמן להתמקד בפן המנטלי ולהרים את השחקנים מוראלית. הוא הציע שהקבוצה תקיים השבוע יום כיף וארוחת גיבוש.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. רוני לבנה
"מי שיילך בראש שלו ויקבל באהבה את הרצון לשלב את שחקני הבית הצעירים, הוא ייתן לו גב עד הסוף". ניר קלינגר/רוני לבנה

גורם באשדוד הסביר את התנהלותו של בן זקן: "ג'קי משוכנע שהדברים יתחברו בעוד משחק או שניים. הוא גם הבהיר בעבר שמי שיילך בראש שלו ויקבל באהבה את הרצון לשלב את שחקני הבית הצעירים, הוא ייתן לו גב עד הסוף. ברגע שניר מכניס להרכב את קינדה, אוחנה וזריהן ומשלב את אור אינברום, הוא למעשה הולך בדרך של ג'קי וכך לג'קי לא יכולה להיות שום טענה אליו". גם בגזרת החיזוק, בן זקן אינו מתכוון לעשות שום צעד בשלב הזה ולמרות פציעתו של רועי בקל שסיימה לו את העונה, הוא לא חושב לצרף עוד שחקן לסגל, אלא רק בחודש ינואר אז אולי ניתן יהיה לצרף שחקנים שמשחקים בצורה שוטפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully