וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היום הרווחנו את מאור מליקסון"

מאמן הפועל באר שבע מרוצה מהשחקן שלו, שבישל את השער השני ב-1:2 של הקבוצה. בוזגלו, שכבש: "יהיה מדהים לזכות בתואר העונה". קלינגר: "נחזור לנצח רק דרך משחק התקפי"

one

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שבת) 1:2 את מ.ס. אשדוד בדרבי הדרומי, שנערך במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. הקבוצה של אלישע לוי שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-16 והיא במקום השני, בזכות שערים של שלומי ארבייטמן ומאור בוזגלו, ניב זריהן רק צימק בתוספת הזמן.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול להיות מבסוט. לוי/ברני ארדוב
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. רוני לבנה
עדיין אופטימי. קלינגר/רוני לבנה

מאמן באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "לא הגענו להזדמנויות במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה היו לנו דקות טובות יותר, שבהן גם הבקענו את השערים. אחר כך, ידענו לא להילחץ גם כשלא שיחקנו טוב. אלו מאפיינים שקבוצה טובה צריכה. אנחנו לא יכולים לשחק טוב במשך 90 דקות.

"אני חושב שהיום הרווחנו את מאור מליקסון, הוא צריך את הזמן שלו. לחזור אחרי פציעה זה לא דבר קל, אנחנו יכולים לראות מה קרה לגבאי. אתה נכנס למחזוריות בקצב כזה, זה דבר לא פשוט. מליקסון הוא אחד שכן הולך ונכנס לעניינים. אפרופו פציעות, בטוח שהפציעות של גורדנה והובאן הן מכות יבשות, אבל גבאי ופאיוביץ' נראה לי שזה ייקח קצת זמן.

"אנחנו למדים שאין משחקים קלים. אשדוד לא קבוצה קלה, אנחנו בקצב צבירת נקודות טוב. נצטרך לשחק טוב במשך פרקי זמן ארוכים יותר. היו לנו דקות טובות מאוד במחצית השנייה".

קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו אמר בסיום: "הכי חשוב שניצחנו והשגנו את המטרה היום. אנחנו ממשיכים הלאה. אני לא כל כך מסכים שלא שיחקנו טוב, שיחקנו נגד קבוצה שגם רצתה לנצח. קבוצות שבאות לפה, רוצות להקשות עלינו. היה משחק תקוע, יותר טקטי. אבל ידעתי שעם הנעת כדור קצת יותר מהירה, נוכל לנצח. אני שמח שניצחנו. נצטרך לשחק טוב יותר בעוד שבועיים".

בוזגלו התייחס למסירה שקיבל ממאור מליקסון בשער שלו: "מליקסון עשה פעולה אדירה, נתן לי כדור למצב שממנו אסור לי להחמיץ. עזרתי לקבוצה ואני שמח על זה". כשנשאל לגבי מטרות הקבוצה העונה, אמר הקשר: "אני לא חושב שזה נכון להצהיר, אבל המטרה של באר שבע העונה היא להיות טובה ודומיננטית יותר. אם ניקח תואר, זה יהיה מדהים. נוכל לעזוב את האצטדיון הזה בטעם טוב".

מאמן באר שבע ניר קלינגר אמר: "משחק שמבאס להפסיד בו, היינו טובים יותר במחצית הראשונה. לא היינו ערניים מספיק בשני השערים שלהם. באנו לשחק התקפי. זו הדרך שלנו לחזור ולנצח, רק עם משחק התקפי.

"אנחנו מבקיעים. אנחנו לא קבוצה שאין לה שערים. גם היום היו לנו מצבים. יש לנו מגבלות, הרחקות. בלו חזר מפציעה והייתי זקוק לו. אבו ענזה גם לא ב-100%. אני מרוצה מהשחקנים הצעירים. באנו לשחק כדורגל ולא לשחק בונקר.

"אנחנו במחזור השמיני, אני מאמין בקבוצה. כרגע אנחנו בתחתית, אבל אני מאמין שהגלגל יסתובב. יש לצעירים הרבה תשוקה והם יתקדמו. מנסים לעשות פה משהו אחר ואני מאמין בדרך הזו. באר שבע במקום השני ושיחקנו איתה שווים בשווים עם קבוצת צעירה והרבה שחקני נוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully