וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אוהב את הדרך של כץ, נשארנו מאוחדים"

מאמן הפועל חיפה על הניצחון הדרמטי על בית"ר ירושלים: "החבר'ה נלחמו והיו נחושים. כץ משרה אווירה חיובית על הקבוצה גם ברגעים הקשים". קורצקי: "מבטיח שנהיה עם יותר נקודות. צריכים יותר מחץ"

one

הפועל חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון דרמטי במיוחד 0:1 על בית"ר ירושלים בזכות שער של מהראן לאלה המחליף בדקה ה-94, שחילץ את האדומים מהמקום האחרון בטבלה אחרי בישול של קובי דג'אני. בית"ר אמנם הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק ויזמה יותר, אבל בחיפה היו סבלניים מאוד וסיפקו את הרגע המשמעותי של המשחק.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
סוף סוף הוא מחייך. ראובן עטר/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר, שחרר הרבה לחץ בסיום, ואמר: "לא ייאמן, הלך קשה. היום עמדנו נכון, החבר'ה נלחמו והיו נחושים. בית"ר גם הייתה טובה, אבל לשמחתי הגיעה הדקה האחרונה". בהמשך החמיא המאמן לבעלים, ואמר: "יואב כץ בחור מאוד חיובי. הוא משרה אווירה חיובית על הקבוצה גם ברגעים הקשים, אני אוהב את הדרך הזו. למרות חוסר ההצלחה עד עתה, נשארנו מאוחדים ולשמחתי הגיע הניצחון הזה".

על משחק התחתית מול הפועל פתח תקוה בעוד כשבועיים אמר עטר: "עזוב, יש זמן עד למשחק הזה. נאחל הצלחה לנבחרת ולנו יש שבועיים להתכונן למשחק הבא".

עוד באותו נושא

לאלה כבש שער ניצחון בדקה ה-94 מול בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הפסד ראשון העונה. קורצקי/ברני ארדוב

מנחם קורצקי, מאמן בית"ר ירושלים, סיכם באכזבה את המשחק: "חבל, הייתי מאוד מרוצה מצורת המשחק שלנו. תקפנו, שלטנו והנענו את הכדור יפה במחצית השנייה. מאכזב לספוג שער כזה, אבל אנחנו רואים שיש לבית"ר קבוצה טובה. צריך להמשיך באותה נחישות ואנחנו נשיג יותר נקודות. ידענו שהפועל חיפה תבוא להסתגר, וזה בסדר. עשינו הכול כדי לנסות לפצח את זה, לא הצלחנו לכבוש, אנחנו מתקדמים הלאה. יכולנו להשיג הרבה יותר נקודות עד עכשיו, אבל אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי ובטוח שזה ישתלם לנו בהמשך. אין ספק שבבית אנחנו חייבים לנצל את המצבים. אנחנו צריכים יותר מחץ, ואני מבטיח שנהיה עם יותר נקודות. אם נעלה באותה מחויבות ונחישות למשחק נגד סכנין, אני אהיה מסופק".

הפנים אומרות הכול. ארסו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully