וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: צ'כיה עלתה ל-0:2 מול גרמניה, קרובה לזכות בגביע

פטרה קביטובה ניצחה 2:6, 4:6 את אנדראה פטקוביץ' והעלתה את הצ'כיות ליתרון, לוסי ספארובה חזרה מ-4:2 במערכה השנייה כדי לנצח 4:6, 4:6 את אנג'ליק קרבר

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה. רויטרס
ספתח מושלם. קביטובה/רויטרס

נבחרת צ'כיה עלתה הערב (שבת) ל-0:2 בגמר גביע הפדרציה לאחר שפטרה קביטובה (4) ניצחה 2:6, 4:6 את אנדראה פטקוביץ' (14) ולוסי ספארובה (17) גברה על אנג'ליק קרבר (10) 4:6, 4:6. עכשיו, הצ'כיות צריכות רק עוד ניצחון אחד על מנת לזכות בתואר בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות. המשחק הראשון שייערך מחר יפגיש בין קביטובה לקרבר.

כאמור, קביטובה הנהדרת ניצחה את אנדראה פטקוביץ' 2:6, 4:6 באולם ה-O2 בפראג אחרי שעה ו-17 דקות של משחק. הצ'כית שברה כבר במשחקון ההגנה הראשון של יריבתה, ברחה ל-0:3 ואז ל-1:5, לפני שסגרה את הסט הראשון עם טניס מצוין. פטקוביץ' לא ויתרה ופתחה את המערכה השניה עם שבירה משלה, אולם קביטובה מיד שברה בחזרה, ובמצב של 4:5 בסט השני חזרה מפיגור 30:0, הגבירה את הלחץ על פטקוביץ', וראתה כיצד הגרמניה הצעירה מבצעת שגיאה כפולה בהגשה ולמעשה חורצת את גורלה.

אל המשחק השני עלתה ספארובה כשהיא מלאה בביטחון בעקבות הניצחון של קביטובה והצליחה להשלים ניצחון קריטי, שהעלה את הנבחרת שלה ל-0:2 המיוחל. קרבר הובילה כבר 2:4 במערכה השנייה, אבל הצ'כית הצליחה לזכות בארבעה משחקונים ברציפות, כשהגרמנייה מפשלת במשחקון האחרון ומבצעת שתי שגיאות כפולות ברציפות בדרך לשבירה ולהפסד צורם במיוחד מבחינתה.

הצ'כיות מחפשות זכייה שמינית במפעל ושלישית בארבע השנים האחרונות, לאחר שזכו ב-2011 וב-2010. לגרמניה שתי זכיות, אך האחרונה שבהן היתה אי שם ב-1992.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. AP
הפסד מתסכל. קרבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully