וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד: נוליטו וקאייחון זומנו, קוסטה, נבאס ומאטה בחוץ

ויסנטה דל בוסקה החליט לרענן את השורות לקראת משחק מוקדמות היורו מול בלארוס בשבת הבאה. הכוכב העולה של סלטה ויגו והקשר של נאפולי שנמצא בכושר פנטסטי קיבלו זימון ראשון

נוליטו שחקן סלטה ויגו. GettyImages
הכושר החלומי נתן לו מקום בנבחרת. נוליטו/GettyImages

הנבחרות האירופאיות ממשיכות להתכונן למחזור הבא במוקדמות יורו 2016 והיום (שישי) פרסם ויסנטה דל בוסקה, מאמנה של אלופת אירופה בפעמיים האחרונות, נבחרת ספרד, את הסגל שלו לקראת המשחק הביתי של הנבחרת ביום שבת הבא, 15/11, מול בלארוס.

בין השמות המעניינים והחדשים בסגל של דל בוסקה אפשר למצוא את שחקן ההתקפה של סלטה ויגו, נוליטו ואת חוסה קאייחון מנאפולי. נוליטו בן ה-28, ששיחק מספר שנים בברצלונה ב', נמצא לאחרונה בכושר פנטסטי וכבר כבש חמישה שערי ליגה העונה וסייעה לקבוצתו להדהים את בארסה בקאמפ נואו במחזור האחרון. קאייחון, שהתקשה למצוא את מקומו בריאל מדריד, פורח במדי הפרטנופי וכבר כבש העונה שמונה פעמים בעשרה משחקי ליגה בסרייה A. עבור השניים מדובר בזימון ראשון לנבחרת.

לעומת השניים הללו, השם הבולט שנעדר מהרשימה הוא זה של דייגו קוסטה. החלוץ המצוין של צ'לסי, שמאז שהחל לשחק בנבחרת לא ממש מוצא את עצמו, סבל מפציעה לאורך החודש האחרון וחזר רק השבוע למגרשים. לאחר שבמפגש הנבחרת הקודם זעם מאמנו של קוסטה בצ'לסי, ז'וזה מוריניו, על כך שהחלוץ שלא היה כשיר, זומן בכל זאת, הפעם הוא נשאר בחוץ. בהתקפה אפשר למצוא את אלברו מוראטה, פאקו אלקאסר, פדרו, ראול גרסיה ואיסקו, כאשר גם חואן מאטה וחסוס נבאס לא נכללו בסגל. אגב, הסגל מונה בסך הכול שלושה שחקנים של ריאל מדריד וחמישה של ברצלונה. עוד הוכחה לשינויים שעוברים על הכדורגל הספרדי אם תרצו.

לה רוחה צברה שני ניצחונות משלושת המחזורים הראשונים, כאשר היא מביסה את מקדוניה ולוקסמבורג, אך מפסידה באופן מאוד מפתיע בסלובקיה. לאחר המפגש מול בלארוס, הספרדים ייארחו בוויגו את אלופת העולם גרמניה למשחק ידידות מרתק במיוחד (ב-18/11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully