וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעולות להעלאת המודעות כנגד אלימות וגזענות ייערכו במחזור הקרוב

מנהלת הליגה בכדורגל הודיעה על שורת צעדים שהיא מתכוונת לנקוט וביניהם החלפת פרחים בין השחקנים והקראת טקסט לפני המשחקים: "בדרבי נחצה קו שאסור היה לחצות"

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מתעמת עם אוהד. ברני ארדוב
קו נחצה/ברני ארדוב

בצל אירועי הדרבי התל אביבי שפוצץ ביום שני האחרון, מנהלת הליגה בכדורגל הודיעה היום (שישי) כי במשחקי המחזור הקרוב בליגת העל, שייצאו לדרך מחר, יבוצעו פעולות מיוחדות להעלאת המודעות כנגד גזענות ואלימות במגרשים.

בין היתר, הפעילות תכלול החלפת פרחים בין השחקנים ולחיצות ידיים בתחילתו ובסיומו של כל משחק. בנוסף, יוקרא בכל המגרשים טקסט לפני המשחק:

"במשחק הדרבי האחרון נחצו קווים שאסור היה לחצות. פריצה של אוהדים לכר הדשא, תקיפה של שחקנים והשלכה של חפצים לכר הדשא מהוות עבירה פלילית, אך בעיקר פוגעות בנו הצופים, שהגענו ליהנות מתחרות ספורטיבית תחת רוח ה-Fair Play. חייבים לזכור תמיד שיחד איתנו, בכל רגע נתון, קהל של רבבות ילדים שהם העתיד של ענף הכדורגל הישראלי מסתכל עלינו, המבוגרים ולומד כיצד יש לנהוג. בואו כולנו נחליט לשמש כסמל ודוגמא אישית לדור ההמשך ונשמור על הכדורגל כענף המיועד לכל המשפחה, חופשי מקללות, נאצות, התבטאויות גזעניות ואלימות. ניתן כבוד ונקבל כבוד ומעל הכול, נעודד את הקבוצה ותמיד נזכור שמדובר בספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully