וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רק 2:2 למנצ'סטר סיטי מול ק.פ.ר, יונייטד ניצחה

צמד של סרחיו אגוארו סייע לסיטיזנס להוציא נקודת חוץ מול הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בליגה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס, סאות'המפטון ממשיכה לדהור

one

המחזור ה-11 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) לדרך עם שישה משחקים. במוקד, חזרה צ'לסי מפיגור באנפילד בדרך ל-1:2 על ליברפול (ראו ידיעה נפרדת). לאחר מכן קיבלנו ארבעה משחקים שהניבו ארבעה שערים בלבד, כשמנצ'סטר יונייטד גברה על קריסטל פאלאס 0:1, וסאות'המפטון ניצחה את לסטר סיטי 0:2. מנצ'סטר סיטי סחטה בקושי 2:2 בחוץ מול קווינס פארק ריינג'רס, מהמקום הלפני אחרון.

שחקן מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה. רויטרס
הציל את השדים האדומים. מאטה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:1

השדים האדומים קוטעים סוף סוף רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, ועושים זאת בשיניים. לואי ואן חאל העלה את אנטוניו ולנסיה כמגן ימני ואת דני בלינד כבלם, וראה את הקבוצה שלו מספקת מחצית ראשונה חלשה מאוד. בדקה ה-65 רשם חלוץ האורחת פרייז'ר קמפבל החמצה שניה במשחק, ושתי דקות לאחר מכן פאלאס שילמה על כך, כשחואן מאטה בעט חזק מחוץ לרחבה כדור שפגע בשחקן היריבה, הטעה במעט את חוליאן ספרוני ונכנס. זה הספיק לשלוש נקודות יקרות ערך.

סאות'המפטון - לסטר סיטי 0:2

נו, מה תגידו על הקבוצה הנפלאה של רונאלד קומאן, שרושמת כעת ניצחון ליגה חמישי ברציפות? כוכב המשחק היה שיין לונג, שעלה מהספסל בדקה ה-68 וחגג צמד בדקות 75 ו-80. בעוד שבשבוע הבא הקדושים יפגשו את אסטון וילה, שלושת המחזורים שלאחר מכן יזמנו לה מפגשים עם סיטי, ארסנל ויונייטד. אחריהם, ככל הנראה, נדע לאיזה כיוון הם הולכים.

קווינס פארק ריינג'רס - מנצ'סטר סיטי 2:2

אחרי ההפסד המביך מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות, המשיכו הסיטיזנס ביכולת הלא מרשימה שלהם וסיימו ב-2:2 מאכזב מול קווינס פארק ריינג'רס מהתחתית. למנצ'סטר סיטי זהו משחק ליגה שני משלושת האחרונים בו היא לא מצליחה לנצח ורביעי מהחמישה האחרונים בכל המסגרות בו היא לא מצליחה לנצח. למזלו של פלגריני, לפחות יש לו את מלך שערי הפרמיירליג סרחיו אגוארו, שכבש צמד ושיפר את מאזן השערים שלו מתחילת העונה ל-12 בליגה. סיטי נותרה במקום השלישי עם 21 נקודות, הקבוצה של הארי רדנאפ במקום ה-19 והלפני אחרון עם 8.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-21 כשמאוריסיו איסלה הכניס מסירת עומק לצ'רלי אוסטין, שהיה בספק נבדל. הדגל לא הונף ואוסטין הצליח להכניע את ג'ו הארט כדי לקבוע 0:1. הסיטיזנס מצאו את השוויון בדקה ה-32 כשמסירת עומק אלייקים מנגאלה מצאה את סרחיו אגוארו, שהסתדר עם שני שומרים ובעט פנימה את ה-1:1. הלונדונים כבשו את השני בדקה ה-76 כשהגבהה מאגף ימין הגיעה דווקא לראשו של מרטין דמיצ'ליס, שנגח לשערו הוא כדי להעלות את ק.פ.ר ל-1:2. סיטי לא הורידה את הראש והצליחה להשיג את השוויון בדקה ה-84 כשמסירת עומק של יאיא טורה מצאה את אגוארו, ששוב גבר על שני שומרים, השכיב את השוער ובעט פנימה את ה-2:2 הדרמטי.

משחקים נוספים:

ברנלי - האל סיטי 0:1
כבש לברנלי: אשלי בארנס (50)

ווסטהאם - אסטון וילה 0:0

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מזל שלסיטי יש אותו לפחות. אגוארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully