וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל חיפה: "אם נכבוש, נעשה 'פיו פיו'"

שחקני הקבוצה מהבירה שקלו לבצע מחווה לערן זהבי, אבל האוהדים איימו: "זהבי חגג דאבל בטדי, מי שיעשה את זה יפגע". שבתאי עשוי לפתוח כמגן שמאלי בחיפה (ש', 19:30, ספורט 1)

מחזור 8מחצית08/11/2014
בית"ר ירושלים
    0
      הפועל חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 72. בית"ר ירושלים מובילה 25:27 בניצחונות ועוד 20 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשבית"ר מארחת היא מובילה 8:22 בניצחונות ועוד 6 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * אם בית"ר תכבוש פעמיים, היא תגיע ל-100 שערי ליגה בכל הזמנים מול הפועל חיפה.

      * ב-5 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הפועל חיפה ניצחה 4 פעמים. משחק נוסף הסתיים בתיקו.

      * בית"ר ניצחה מחצית מ-40 המשחקים בהם מנשה משיח שפט אותה. בבית יש לה איתו 58 אחוזי הצלחה. להפועל חיפה יש אחוז הצלחה די דומה עם משיח: 55.55.

      * הפועל חיפה עדיין ללא ניצחון חוץ ב-2014. הפעם האחרונה שהאדומים עשו זאת בחוץ הייתה ב-28.12.13 מול הפועל רעננה בנתניה.

      * לראובן עטר יש 33.33 אחוזי הצלחה ב-17 משחקים כמאמן מול בית"ר ירושלים. הוא ניצח רק 4 פעמים.

      נתונים: דריבליסט

      ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      אחוזי הצלחה נמוכים מול בית"ר. ראובן עטר/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות

      בית"ר ירושלים:

      בצוות המקצועי חוששים מהיריבה: "המצב שלה הוא הכי מסוכן. אין כמעט פערים בין הקבוצות וכל הקבוצות שהפסידו כמה משחקים התעוררו וחזרו לחיים בניצחון חוץ. צריך להיות מוכנים אליהם כמו למשחק מול הפועל תל אביב, אחרת נשלם ביוקר". המאמן מנחם קורצקי אמר לשחקניו: "יש לחיפה הרבה כדורגל. הם קבוצה התקפית, שתבוא לסגור ולצאת למתפרצות עם החלק הקדמי המהיר שלה. נהיה חייבים להיות הרבה יותר תוססים ויצירתיים ולא כמו במשחק נגד נתניה. לעשות יותר תנועה, בעיקר לעומק. נהיה חייבים למצוא את הפתרונות כדי לנצל את הדקות הטובות שלנו בכדי להכריע את המשחק".

      נראה כי רק ברגע האחרון המאמן יחליט באופן סופי על ההרכב, כאשר ההתלבטות היא בין אופיר קריאף לדני פרדה במקומו של עומר נחמני הפצוע. ייתכן כי קריאף ישולב בקישור האחורי וחנן ממן יוסט לעמדה קדמית יותר או שתומר סוויסה יוקפץ להרכב, אולם עקרונית הכוונה היא לשלבו רק במהלך המשחק. בבית"ר יודעים שיש צורך להתחיל ולהריץ את סוויסה באופן קבוע, על מנת שייכנס לכושר משחק והדבר צפוי להתבצע כבר לאחר פגרת הנבחרת.

      שחקנים בקבוצה שוחחו באימוני אתמול והיום על מקרה ערן זהבי וכאות הזדהות איתו, הם שוקלים לעשות "פיו פיו" אם הקבוצה תכבוש: "בושה וחרפה מה שעשו לזהבי. במקום שכולם ייצאו על האוהד, יצאו עליו וחבל. הקהל שלנו בטוח יהיה בעד זה. הם יתמכו בכל מה שנגד הבכיינות של הפועל והאוהדים שלה. אבל נתרכז קודם במשחק ומה שיקרה יהיה ספונטני". יחד עם זאת, אחרי שאוהדי הקבוצה שמעו על כוונת השחקנם, חלק מהם החלו להציף את שחקני הקבוצה בהודעות בסגנון: "ערן זהבי חגג לנו דאבל בטדי, מי שיחגוג כך יפגע... תשאירו את העניינים של מכבי והפועל להן".

      זהו משחק בית שלישי ברציפות בו אלי טביב קובע מחיר אחיד של 50 שקלים לכרטיס, במטרה למשוך כמה שיותר אוהדים לטדי. מול נתניה הגיעה כרבבת צופים ובבית"ר מקווים לכמות דומה גם מחר. בקבוצה אמרו כי אם הקהל יביע אמון ויוכיח כי בשל הורדת המחירים מגיעה כמות גדולה יותר, המחיר עשוי להפוך לקבוע.

      הפועל חיפה:

      אחרי שאושרי רואש, לירן סרדל, מהראן אבו ריא ואורן ביטון כבר נוסו בעמדת המגן השמאלי, נראה שראובן עטר עשוי לשבץ דווקא את הקשר יובל שבתאי בתפקיד מחר. עטר תרגל מערך של שלושה בלמים ושבתאי כמגן שמאלי לאחר שאבו ריא חש בכאבים באימון אתמול ולא השלים אותו. בחיפה מעוניינים לחזק את הקבוצה במגן שמאלי בחלון ההעברות בינואר, אבל לעת עתה עטר ינסה לאלתר עם הסגל הקיים.

      על פי התרגולים עושה רושם שמינדאוגאס קאלונאס יצא מההרכב לטובת אוסיי מאוולי, אך עטר עדיין לא גיבש החלטה סופית לגבי מי מבין שניהם יפתח. בחיפה שמרו על שקט יחסי השבוע ובקבוצה מקווים מאוד שניתן יהיה לצאת לדרך חדשה. בחיפה יודעים שהפסד נוסף ישאיר את הקבוצה במקום האחרון ויערער עוד יותר את המערכת. אגב, מחר תפגוש חיפה שלושה אקסים שלה: חנן ממן, ז'רקו קוראץ' ושלומי אזולאי, שלא קיבל יותר מדי קרדיט בעונה שלו אצל האדומים וירצה להוכיח את עצמו מחר.

      הרכב משוער: פז'מיסל קובארז', לירן סרדל, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, אושרי רואש, יובל שבתאי, קובי דג'אני, רועי שוקרני, אור אוסטווינד, טוסיין ריקטס, אוסיי מוואלי.

      עוד באותו נושא

      בעקבות דרישת האוהדים: שחקני בית"ר לא יחקו את ערן זהבי

      לכתבה המלאה
      שחקני בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
      זמן ל"פיו פיו"?/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      בית"ר ירושלים: חנן ממן

      הקשר הבקיע בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים והקבוצה תלויה בו מאוד בחלק הקדמי. ממן עדיין אינו בכושר משחק מלא וחווה הרבה עליות וירידות, אך ללא יכולת טובה שלו לבית"ר אין יותר מדי מה להציע. מול המועדון בו גדל, לממן תמיד תהיה מוטיבציה מיוחדת להוכיח כי עשה קפיצת מדרגה בבית"ר ירושלים.

      הפועל חיפה: אור אוסטווינד

      בית"ר אמורה לשלוט בכדור ברוב הדקות, לכן אור אוסטווינד יצטרך להיות הקלף של עטר. הקשר, שיכול להפתיע בבעיטות חופשיות, יצטרך לספק את ההזדמנויות לחלק הקדמי גם במשחק מסודר.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: טדי
      קהל: 8103

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully