וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דרישת האוהדים: שחקני בית"ר לא יחקו את ערן זהבי

8.11.2014 / 9:12

שחקני בית"ר קיבלו מאות הודעות מאוהדים שמתנגדים ל"פיו פיו" במידה והקבוצה תכבוש: "לקחו את זה למקום רע, חשבנו שהקהל יאהב את זה בגלל שמדובר בהפועל, אבל לא נצא נגד האוהדים"

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"שחקן שיעשה את זה ייאבד את כל האהבה מהיציע". אוהדי בית"ר/אדריאן הרבשטיין

אוהדי בית"ר ירושלים הצליחו ביממה האחרונה למנוע אפשרות בה שחקני הקבוצה יחקו את תנועת ה-"פיו פיו" של ערן זהבי במידה והקבוצה תבקיע שער. לאחר הפרסום על כך שהשחקנים עשויים לבצע את התנועה הערב (שבת) במשחק מול הפועל חיפה (19:30, ספורט 1) קיבלו השחקנים במהלך היממה האחרונה מאות הודעות מאוהדים זועמים שלא היו מוכנים לשמוע על האפשרות הזאת ודרשו מהם לרדת מהרעיון.

שחקנים קיבלו מסרונים כמו "אף אחד לא הזדהה איתנו שכל המדינה הייתה נגדנו", "ערן זהבי חגג לנו דאבל עם הפועל בפנים", "אנחנו לא עוזרים לאחרים ובמיוחד שאנחנו יכולים להיות במצב דומה בעתיד", "שחקן שיעשה את זה ייאבד את כל האהבה מהיציע" ו"הדבר היחיד שנעשה אם בכלל תעמדו דקה זה לקלל את זהבי".

שחקני בית"ר נבהלו מכל ההמולה והחליטו לא לוותר על הרעיון. אחד השחקנים סיפר: "לקחו את זה למקום רע. בסך הכל כאב לנו ששחקן שאוהד יורד לדשא ותוקף אותו יוצא האשם. וגם בגלל שמדובר בהפועל אז חשבנו שהקהל יאהב את זה. אנחנו לא נצא נגד הקהל, מה שיש בין השחקנים לקהל היום אין לאף קבוצה בארץ ולא נהרוס את זה".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מתגונן בפני אוהד של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"בסך הכל כאב לנו ששחקן שאוהד יורד לדשא לתקוף אותו יוצא האשם"/ברני ארדוב

לגבי המשחק, נראה כי רק ברגע האחרון מנחם קורצקי יחליט באופן סופי על ההרכב, כאשר ההתלבטות היא בין אופיר קריאף לדני פרדה במקומו של עומר נחמני הפצוע. ייתכן כי קריאף ישולב בקישור האחורי וחנן ממן יוסט לעמדה קדמית יותר או שתומר סוויסה יוקפץ להרכב, אולם עקרונית הכוונה היא לשלבו רק במהלך המשחק. בבית"ר יודעים שיש צורך להתחיל ולהריץ את סוויסה באופן קבוע, על מנת שייכנס לכושר משחק והדבר צפוי להתבצע כבר לאחר פגרת הנבחרת.

בצוות המקצועי חוששים מהיריבה: "המצב שלה הוא הכי מסוכן. אין כמעט פערים בין הקבוצות וכל הקבוצות שהפסידו כמה משחקים התעוררו וחזרו לחיים בניצחון חוץ. צריך להיות מוכנים אליהם כמו למשחק מול הפועל תל אביב, אחרת נשלם ביוקר". המאמן מנחם קורצקי אמר לשחקניו: "יש לחיפה הרבה כדורגל. הם קבוצה התקפית, שתבוא לסגור ולצאת למתפרצות עם החלק הקדמי המהיר שלה. נהיה חייבים להיות הרבה יותר תוססים ויצירתיים ולא כמו במשחק נגד נתניה. לעשות יותר תנועה, בעיקר לעומק. נהיה חייבים למצוא את הפתרונות כדי לנצל את הדקות הטובות שלנו בכדי להכריע את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully