וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברכות לליאור רפאלוב. היית לוהט הערב, אז חשבתי לעזור"

מאט ריאן, שוער קלאב ברוז' המאושר שפך מים על הקשר הישראלי, שכבש שלושער גדול בליגה האירופית ואמר: "נצטרך להמשיך להילחם". האוהדים החמיאו: "הוא הישראלי הטוב בעולם"

שחקני קלאב ברוז' חוגגים עם ליאור רפאלוב. מתוך הטוויטר של מאט ריאן, צילום מסך
ריאן מצנן את רפאלוב/צילום מסך, מתוך הטוויטר של מאט ריאן

המחזור הרביעי בליגה האירופית נערך אמש (חמישי) ובמרכזו ניצב קשר נבחרת ישראל, ליאור רפאלוב, שכבש שלושער ענק כבר במחצית הראשונה והוביל את קבוצתו קלאב ברוז' ל-0:4 מוחץ בדנמק על קופנהאגן. בעקבות הניצחון, עלתה ברוז' למאזן של שמונה נקודות ולמקום הראשון בבית ב', שם היא מקדימה את טורינו בנקודה. הבלגים נמצאים בדרך הנכונה לשלב הבא.

רפאלוב, שרק ביום ראשון נאלץ להחמיץ את התיקו המאופס של קבוצתו בליגה מול שרלרואה בשל מחלה, היה בשיאו אתמול. הוא כבש מזווית קשה ברגל שמאל כבר בדקה השביעית, הוסיף עוד שער מזווית לא פשוטה אחרת, לרשת הגבוהה בדקה ה-30 וקינח עם בעיטה מרשימה עם החלק החיצון של הנעל מחוץ לרחבה בדקה ה-36. אגב, השלושער של הקשר הישראלי הגיע בדיוק שבע שנים לאחר שיוסי בניון כבש שלושער בליגת האלופות מול בשיקטאש במדי ליברפול.

בסיום המשחק צייץ שוער ברוז', האוסטרלי מאט ריאן, בחשבון הטוויטר שלו: "תוצאה נהדרת הערב. ברכות לליאור רפאלוב. היית לוהט הערב, אז חשבתי לעזור". השוער צירף לציוץ תמונה בה הוא נראה שופך מים על רפאלוב לעיניהם של שחקני ברוז' המאושרים והמשועשעים.

אוהדי ברוז' שטפו את הטוויטר עם מחמאות לרפאלוב ("לקופנהאגן יש את קרלסברג, הבירה הטובה בעולם. לנו יש את רפאלוב, הישראלי הטוב בעולם") והקשר עצמו אמר בסיום: "אני מאוד שמח, כי השלושער עזר לנו לנצח. טוב לנו גם שטורינו הפסידה, אז אנחנו בפסגת הבית. נצטרך להמשיך להילחם כדי לסיים ראשונים. השופט אמר לי כבר במחצית שהוא ייתן לי בסיום את הכדור, כדי שאוכל לשמור אותו כמזכרת מהמשחק הזה".

חלוץ ברוז', טום דה סוטר, הוסיף: "זה נהדר, כי כל שבוע מישהו חדש כובש עבורנו שערים. השלושער הוא מצוין עבור רפאלוב. הולך לנו טוב כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully