וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב-מכבי ראשון לציון עבר להדר יוסף

המשחק המסקרן בין האלופה למחזיקת הגביע נודד מאולם תיכונט בשל בעיה במשטח הפרקט. רש: "לטעמי הם בכושר הטוב ביותר". מתתיה: "מי שתפסיד במשחק לא תסיים ראשונה את הליגה הסדירה"

מאמן מכבי תל אביב בכדוריד אבי רש. קובי אליהו
הרבה מוטל עליו. אבי רש/קובי אליהו

ליגת העל בכדוריד תשוב מחר (שישי) עם המחזור השישי כאשר במוקד יעמוד המשחק בין האלופה מכבי תל אביב לבין מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון (16:00, ערוץ 5) במשחק שהועתק מאולם תיכונט להדר יוסף בשל בעיה במשטח הפרקט שהייתה עלולה לגרום להחלקה ולסכנה מבחינת השחקנים.

במכבי תל אביב מנסים להכשיר את אלדר שיקלושי, שוער הנבחרת שנפגע ברגלו באיסלנד ונעדר מהמשחק ביום ראשון נגד סרביה. שיקלושי קיים הערב אימון מלא וההערכה שהוא ישחק. מאמן האלופה, אבי רש: "מבחינת ההכנות, אנחנו מתמודדים עם ייצוג של שישה שחקנים שלנו בנבחרת, ומדובר בפגיעה לא קלה בשגרת האימונים שלנו ובהכנות למשחקי הליגה. אנחנו כעת בשלושה ימים מרוכזים של אימונים לקראת המשחק. לטעמי מכבי ראשון נמצאת היום בכושר הטוב ביותר, ואנחנו מתכוננים ליריב קשה מאוד ביום שישי. מצידנו אנחנו נעשה הכול כדי להגיע מוכנים במטרה לנצח. אחרי ההפסד להפועל, ברורה לנו חשיבות המשחק והניצחון בו, ונעשה הכול כדי להשיג אותו".

מאמן מכבי ראשון לציון, ג'ו מתתיה, הוסיף: "ברור שהאליפות עצמה תוכרע באפריל-מאי, אבל מלבד העובדה שזה משחק יוקרתי, יש כאן משמעות. לדעתי מי שתפסיד במשחק לא תסיים ראשונה את הליגה הסדירה. זו בוודאי המטרה שלנו להשיג בהמשך את יתרון הביתיות בסדרות. זה משחק בית של מכבי תל אביב שקריטי להם. הפועל ראשון לציון ניצחה שם, וגם אנחנו חייבים את הניצחון הזה".

הפועל ראשון לציון המוליכה והקבוצה היחידה שמושלמת בתום חמישה מחזורים תתארח אצל הפועל רמת גן (16:00, זיסמן). האורדונים שמו מאחור את פתיחת העונה הלא טובה מבחינתם שכללה שלושה הפסדים, והשיגו שני ניצחונות רצופים מול רחובות וחולון. א.כ נס ציונה, שנמצאת בפורמה טובה עם שלושה ניצחונות רצופים, תארח את מכבי קרית מוצקין (16:30, קרית החינוך). עירוני רחובות ומ.כ חולון יפגשו לקרב תחתית, כאשר רחובות עדיין ללא נקודת ליגה (16:30, קציר). רמת השרון שפתחה מצוין את העונה עם שלושה ניצחונות ודעכה עם שני הפסדים תפגוש את הפועל אשדוד (16:30, אורנים). אס"א ת"א, ההפתעה הנעימה של מחזורי הפתיחה, תתארח אצל בני הרצליה (16:30), שספגה תבוסה כואבת ב'בית מכבי' במחזור האחרון וצירפה את מרכז הנבחרת בעבר, גיל יעקב (שישחק בהרכב אחד גם עם גיל יעקב שוער נבחרת ישראל, שהיה המצטיין ביום ראשון מול סרביה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully