וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ניר רמת השרון והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1

בן אז'ובל כבש בפנדל (51) מול הקבוצה בה גדל, חגג עם תנועת ירי לקהל של כפר סבא וספג צהוב. רן יצחק איזן בדקה ה-60. הפועל עפולה כבר שנייה אחרי 1:3 על נצרת עילית

אוהדי הפועל כפר סבא. מגד גוזני
נשארו בפסגה, בינתיים. הפועל כפר סבא/מגד גוזני

המחזור העשירי בליגה הלאומית ייצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמדה המוליכה הפועל כפר סבא, שהתארחה אצל הפועל ניר רמת השרון ונפרדה ממנה ב-1:1. מכבי אחי נצרת ומכבי הרצליה לא מצאו הכרעה, הפועל עפולה שוב ניצחה ומכבי יבנה הצליחה להתאושש על חשבון הפועל רמת גן. ארבעה משחקים נוספים ייערכו ביום שני.

* עירוני טבריה עשתה אתמול (חמישי) חיזוק משמעותי נוסף, כאשר צירפה לסגל שלה את הקשר בן ה-32 רביד גזל. השחקן לא מצא קבוצה מאז שוחרר מבני סכנין בקיץ, ולאחר שקיבל מספר הצעות מקבוצות הליגה הלאומית החליט לבחור בעולה מליגה א', אליה הצטרף לפני כן גם ויקטור מרעי. גזל, לו תשע הופעות במדי נבחרת ישראל, גדל במכבי נתניה ושיחק גם במכבי חיפה, הפועל פתח תקוה, מכבי תל אביב, הפועל אשקלון, עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע.

שחקן הפועל ניר רמת השרון, בן אז'ובל. מגד גוזני
גדל בהפועל כפר סבא והתגרה באוהדים שלה. אז'ובל/מגד גוזני

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר סבא 1:1

דרבי השרון הסתיים ללא הכרעה אחרי 90 דקות של כדורגל לא טוב וכמה דקות שהתלהטו בצורה מיותרת. בעקבות התוצאה כפר סבא עלולה לאבד את המקום הראשון (אם בני יהודה ו/או עירוני קרית גת ינצחו ביום שני). אחרי 50 דקות של משחק חלש עם שליטה קלה של רמת השרון, הגיע השער. טל בנש נגע בכדור בידו בתוך הרחבה, ורמת השרון קיבלה פנדל. בן אז'ובל, שגדל בהפועל כפר סבא, כבש מהנקודה הלבנה, רץ לעבר האוהדים הירוקים וביצע לכיוונם תנועת ירי. החלוץ ספג צהוב. השוויון הגיע תשע דקות לאחר מכן, אחרי שההגנה הכחולה לא הצליחה להרחיק כדור קרן ורן יצחק כבש מקרוב.

מכבי אחי נצרת - מכבי הרצליה 2:2

תוצאה מאכזבת בעיקר בשביל המארחת, שניצחה רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים. אלי אלבז העלה את אחי ל-0:1 בדקה ה-31, אבל אוראל אדרי (36) וג'ורדן פושה (44) ביצעו מהפך עד המחצית. עידו אקסברד קבע 2:2 בדקה ה-75 וחתם את תוצאת המשחק, לא לפני שסביטי ליפנייה הורחק בדקה ה-58 והקבוצה של שלומי דורה נותרה ב-10 שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל ניר רמת השרון, סאן מנחם, מול שחקן הפועל כפר סבא, ברנקו מיכאלוביץ'. מגד גוזני
חילקו את הנקודות. סאן מנחם מול ברנקו מיכאלוביץ' ברמת השרון/מגד גוזני

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 1:3

הריצה של הקבוצה מהעמק לא עוצרת והיא טיפסה לפחות זמנית למקום השני שבסוף העונה שווה עליית ליגה. מתן נחמני העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-12, וויליאם אווסו איזן בדקה ה-25, אבל לנדרי קהינדה כבש צמד (42 ו-45) ולמעשה חתם את תוצאת המשחק. הניגרי שמושאל ממכבי תל אביב כבר עם תשעה שערים העונה, עפולה סופרת שבעה משחקים ברציפות ללא הפסד.

מכבי יבנה - הפועל רמת גן 1:2

השזרוע בנס ציונה אילץ את מכבי יבנה לנדוד לאשדוד, וכמדי שנה אצטדיון הי"א האיר לה פנים. חמישה אשדודים פתחו בהרכב של יבנה, כשאחד מהם, דוד רביבו שימש כקפטן ובדקה השישית סובב כדור חופשי לרשת. אלמוג בוזגלו הרעיד את המשקוף בחלוף שלוש דקות, אבל הפועל רמת גן הנאיבית, עדיין ללא המאמן החדש דני גולן, לא ניצלה את המצבים שלה וספגה בדקה ה-44 את השני. יוסי אופיר, עוד אשדודי, עשה זאת בבעיטה לחיבורים מ-20 מטרים וחגג שער שישי העונה. גיא סאלם סיפק הצלה מרהיבה בדקה ה-48, אך נכנע לנגיחה של אלמוג בוזגלו בחלוף שתי דקות. למרות זאת, נועלת הטבלה נותרה ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד, בעוד יבנה חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקים.

שחקן מכבי יבנה, דוד רביבו. ניב אהרונסון
כבש בבעיטה חופשית. רביבו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully