וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' בדרך החוצה מהפועל תל אביב

במועדון זועמים על ההצהרות אחרי הדרבי ובמסיבת העיתונאים: "הוא הביך את המועדון והיה צריך לדאוג לאינטרסים שלו". גורמים במועדון: "המו"מ המסובך מדיר שינה מרמון"

קובי אליהו

בוידאו: מסיבת העיתונאים של איל ברקוביץ', שהכעיסה את הפועל תל אביב

האם איל ברקוביץ' בדרך החוצה מהפועל תל אביב? האדומים עדיין לא נרגעו מהדרבי הסוער ואחת ההשלכות תהיה ככל הנראה פרידה מהמנהל המקצועי. ברביעי בערב התבטא בכיר במועדון: "אין דרך חזרה מהדברים שאמר. כולם כועסים עליו בקבוצה. הייתה לו הזדמנות לחזור בו במסיבת העיתונאים מאותן הצהרות אחרי המשחק. הוא לא עשה זאת והביך את המועדון. אדם שעובד בהפועל תל אביב צריך לדאוג לאינטרסים של המועדון כשהוא יודע שגם המועדון עשה הכול כדי למנוע פרובוקציות בדרבי וגם מצוי במציאות כלכלית לא פשוטה. במקום זה, הוא הזמין את ההתאחדות להטיל עונש שיכול להיות גזר דין מוות למועדון. האוהדים זועמים עליו, אנשים במועדון נפגעו ממנו. הוא צריך ללמוד ממכבי תל אביב איך מועדון שומר על האינטרסים שלו".

כזכור, ברקוביץ' הנסער אמר לאחר פיצוץ המשחק ששתי הקבוצות צריכות להיענש בחומרה וטען שהוא שוקל את דרכו בכדורגל. למחרת כינס מסיבת עיתונאים ולא חזר בו מהדברים ואף הוסיף: "אני חושב שהכדורגל צריך לעשות הפסקה ולחשוב טוב. בסוף מישהו פה יירצח וזה ייגמר באסון. זה ממש בפתח, זה עניין של זמן עד שמישהו פה יפגע. כולם צריכים לעשות חושבים ולראות איך יוצאים מהפלונטר. עד שלא יהיו פתרונות, צריך לנעול את הליגה הזו".

כרגע עומדות על הפרק שתי אפשרויות: לפחות עד הדיון המשמעתי בענייני ביום שני, הפועל תל אביב לא תעשה זעזועים במועדון. אם תהיה התקדמות במגעים למכירת הקבוצה לסאני קאהן וראסל גלבוט, שעמם חיים רמון צפוי להיפגש בניו יורק, הרוכשים החדשים הם שייזמו את המהלך לפרידה מהמנג'ר. גם אם לא תהיה התקדמות, בקבוצה ימתינו לראות מה יקבע בית הדין ואז יפעלו גורמים במועדון להיפרד מברקוביץ'. במועדון ישנו לחץ להיפרד מהמנג'ר וגם האוהדים מצדם לוחצים לבצע את המהלך כמה שיותר מהר ומתכננים למחות נגד ברקוביץ', מה שמגביר את הלחץ על אנשי המועדון.

איל ברקוביץ', מנהל מקצועי הפועל תל אביב. קובי אליהו
כמעט כולם נגדו. ברקוביץ'/קובי אליהו

עם או בלי קשר לדברים, בהפועל תל אביב חוששים שהמועדון יספוג קנסות כבדים בבית הדין לאור כתב האישום שהוגש אתמול על ידי תובע ההתאחדות. המועדון שקוע בבעיות כלכליות חמורות וסנקציות כלכליות, בין אם בקנס או בקיום משחקים ללא קהל או משחקי רדיוס, יפגעו אנושות בקופת המועדון הדלילה. לפיכך, במועדון תולים את כל התקוות במשא ומתן עם הרוכשים האמריקאים.

גורמים בכירים במועדון ששוחחו בימים האחרונים עם רמון טוענים שהאיש נמצא תחת לחץ כבד לסגור את העסקה ושהמשא המתן המסובך מדיר שינה מעיניו ופוגע בו, שכן על רמון תוטל אחריות אישית לעמוד בהתחייבויות המועדון בבקרה והוא זה ששם את הערבויות לתקציב בקיץ. החשש המידי בהפועל תל אביב שעונשים כבדים ייאלצו את הבקרה להשתמש בערבויות של רמון.

אותם גורמים אף הביעו דאגה ממצב רוחו של רמון בשבועות האחרונים, וטענו שקיבלו ממנו מסרים בהם סיפר עד כמה הוא מוטרד ממצבו של המועדון וכמה עתידו הכלכלי תלוי בהשלמת העסקה. מתברר כי במנהלת הליגות אישרו את בקשתו לרמון שהפועל תל אביב לא תשחק בשבת בשל הצהרותיו בפני אנשי מנהלת הליגה שמדובר במהלך קריטי עבורו באופן אישי. הימים האחרונים, על פי אותם גורמים המקורבים לרמון, לא מוסיפים לו נחת ואם היה נתון ללחצים כלכליים עוד לפני הדרבי, דאגותיו רק החמירו בעקבות האירועים האחרונים.

בהפועל תל אביב לא רוצים לחשוב על תסריט והיה המועדון לא יימכר והבקרה תחליט לחלוט לרמון את הערבויות. האפשרות האופטימית היא שבינואר יימכרו שחקנים נוספים אם לא יימצא פתרון כלכלי אחר.

מהפועל תל אביב נמסר: "לא מתייחסים לגורמים עלומי שם ואישיות".

עוד באותו נושא

"לא הגנו עלי": נאום הזעם של זהבי

לכתבה המלאה
חיים רמון. ברני ארדוב
חייב את המכירה הזו. רמון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully