וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:4 את פרנקפורט, שלושער לתומאס מולר

כוכב נבחרת גרמניה כבש את השלושער הראשון בבונדסליגה העונה, ג'רדאן שאקירי השלים. שאלקה שוב מעדה והפסידה 2:0 בפרייבורג, רק 0:0 ביתי ללברקוזן מול מיינץ, הופנהיים-קלן 4:3

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן (ימין) עם פרנק ריברי. GettyImages
חגיגה של מולר/GettyImages

המחזור ה-11 בבונדסליגה נפתח ביום שישי עם ניצחונה של האנובר 0:2 על הרטה ברלין. בשבת נמשך המחזור עם 0:4 של באיירן מינכן על איינטרכט פרנקפורט ושלושער של תומאס מולר, שאלקה כשלה והפסידה 2:0 לפרייבורג בחוץ. לברקוזן סיימה ב-0:0 ביתי ומאכזב מול מיינץ. קלן רשמה 3:4 מדהים בחוץ מול הוופנהיים ואוגסבורג הביסה 0:3 את פאדרבורן. ורדר ברמן רשמה ניצחון שלישי בשלושה משחקים תחת ולדימיר ספקריפניק, 0:2 על שטוטגרט, והורידה את דורטמונד אל המקום האחרון עד למשחקה מחר מול מנשנגלדבאך.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן (ימין) עם מריו גצה. GettyImages
שלושער ראשון בבונדסליגה העונה/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 3:0

אחרי שבוע בו ניצחו 1:2 את דורטמונד בקרב קשה וטיילו ל-0:2 נינוח במיוחד מול רומא, הצליחו הבווארים לרשום ניצחון נוסף. באיירן מינכן השיגה ניצחון שמיני ב-11 מחזורים עם 0:4 מרשים על איינטרכט פרנקפורט בחוץ, כשתומאס מולר כבש שלושער ראשון של שחקן העונה בבונדסליגה. ג'רום בואטנג קבע היום שיא חדש, כשרשם משחק בונדסליגה 50 ברציפות ללא הפסד. הבלם הגרמני שבר את שיאו של חברו לקבוצה פרנק ריברי, שהחזיק בשיא של 49 משחקים.

באיירן כבשה את הראשון בדקה ה-23 כשמולר דוחק מקרוב עם הברך לאחר מסירה של פרנק ריברי. השני של באיירן הגיע בדקה ה-64 כשהקפצה נהדרת של פיליפ לאהם מצאה את ריברי, שמסר רוחב, רוברט לבנדובסקי לא הספיק להגיע לזה והכדור הגיע למולר בקצה הרחבה, והוא בעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. מולר המשיך בחגיגה הפרטית שלו בדקה ה-67, כשהפעם היה זה מריו גצה שאיתר אותו עם מסירת עומק נהדרת. אריאן רובן חזר מפציעה ונכנס כמחליף. בדקה ה-86 כבשה באיירן את הרביעי כשבעיטה של סבסטיאן רודה מצאה את ג'רדאן שאקירי והוא בעט מקרוב פנימה את ה-0:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שטפן קיסלינג שחקן לברקוזן. GettyImages
מתוסכל. קיסלינג/GettyImages

לברקוזן - מיינץ 0:0

הקבוצה של רוג'ר שמידט ממשיכה לאכזב בליגה. אחרי שניצחה 1:2 את זניט סט. פטרסבורג בליגת האלופות באמצע השבוע, לא הצליחה לברקוזן להמשיך במומנטום גם בליגה וסיימה ב-0:0 ביתי מול מיינץ, שהתאוששה לאחר ההפסד הביתי לוורדר ברמן במחזור שעבר.

פרייבורג - שאלקה 0:2

רוברטו די מתאו פתח את הקדנציה שלו ברויאל בלוז בצורה חיובית מאוד, אבל לאט לאט הוא מתחיל לגלות ששאלקה נשארה אותה שאלקה. הקבוצה ממערב גרמניה רשמה הפסד שני ברציפות, אחרי ה-4:2 מול ספורטינג ליסבון בליגת האלופות, כשספגה הפסד 2:0 לפרייבורג, שרשמה ניצחון שני העונה וגם שני ברציפות אחרי ה-0:1 על קלן במחזור שעבר.

כריסטיאן גינטר העלה את פרייבורג ליתרון בדקה ה-22. שאלקה תקפה והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אבל בסופו של דבר ספגה גם את השני כשיונתן שמיד הצרפתי כבש בדקה ה-68 וקבע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:
הרטה ברלין - האנובר 2:0
ג'ימי בריאן (44), הירושי קיוטאקה (76)

אוגסבורג - פאדרבורן 0:3
לאוגסבורג: טוביאס ורנר (7 ו-47), קאלסן בראקר (68)

הופנהיים - קלן 4:3
להופנהיים: אדם סולואי (2), רוברטו פירמינו (39 ו-45), לקלן: פאבל אולקובסקי (5 ו-83), אנתוני אוג'ה (35), מתיאס להמאן (12)

ורדר ברמן - שטוטגרט 0:2
לברמן: סבסטיאן פרודל (30), פין בארטלס (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully