וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

130 שוטרים ו-210 סדרנים יאבטחו את דרבי הכדורסל

המשטרה חוששת כי המתיחות בין מחנות אוהדי הכדורגל תגיע גם ליד אליהו. בהפועל תל אביב הסבירו את משמעות הדרבי ביום שני לשחקנים הזרים, דוראנד סקוט: "ראיתי מה קרה, מבין את החשיבות"

משטרת תל אביב משלימה את היערכותה לקראת דרבי הכדורסל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב שייערך ביום שני ביד אליהו. במשטרה חוששים כי המתיחות בין שני מחנות אוהדי הכדורגל תשפיע גם על המשחק הקרוב בכדורסל. מפקד מחוז ת"א במשטרה, ניצב בנצי סאו, קיים היום (חמישי) דיון הערכת מצב שבמהלכו הוצגו בפניו תכניות האבטחה וכן הפריסה המשטרתית למשחק. על פי התכניות, 130 שוטרים ו-210 סדרנים יאבטחו את המשחק. במשטרה אומרים כי בכניסות ייערכו בדיקות קפדניות לנכנסים כדי למנוע הכנסת חפצים שעשויים לשמש לתקיפה. השוטרים יונחו לנהוג בתקיפות ולחצוץ בין האוהדים בתוך תחומי ההיכל וברחובות הסובבים.

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. איתמר זינגר ולירון סמואלס, אתר רשמי
עוד קצת כדורגל לפני הדרבי בכדורסל. קטש/אתר רשמי, איתמר זינגר ולירון סמואלס

בינתיים, הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת הדרבי הגדול, כשבהפועל מקווים להמשיך ולבנות על הניצחון ביום ראשון האחרון על גלבוע/גליל. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדים האדומים הוא לארי אובאנון שהצטרף השבוע ממכבי ראשון לציון. 750 אוהדי הפועל תל אביב ידחפו את השחקנים במהלך המשחק, כשבניגוד למשחקי הדרבי בשנים האחרונות, צפויים אוהדי האדומים לשבת גם ביציע וגם באולם ביד אליהו, כדי למנוע מצב בו ישבו מעל אוהדי מכבי תל אביב.

בקבוצה שוחחו עם השחקנים הזרים של הקבוצה והסבירו להם את המשמעות של הדרבי: "ראיתי מה קרה בדרבי בכדורגל, הייתי בו והבנתי את המשמעות שלו לקהל. השחקנים הותיקים הסבירו לי כמה חשוב המשחק לאוהדים ולנו", אמר הגארד דוראנד סקוט, "זה משחק קשה, אבל כמו כל משחק אנחנו מאמינים בעצמנו ומגיעים כדי לנצח".

שחקני הפועל תל אביב, דוראנד סקוט, יינסי גייטס. ברני ארדוב
דוראנד סקוט עם גייטס/ברני ארדוב

השבוע התארחה הקבוצה אצל הספונסרית הראשית של המועדון SP מצרפלס בקיבוץ מצר. שחקני הקבוצה, הנהלתה והצוות המקצועי הגיעו לביקור במפעל המתקדם לפתרונות ההשקייה והתרשמו מהטכנולוגיה ומהמוצרים, ולאחר מכן זכו לארוחה מסורתית בחדר האוכל, כולל פינוי הכלים, והמשיכו למשחק כדורגל מול ילדי מחלקת הנוער של הפועל תל אביב בכדורגל הממוקמת בקיבוץ. ניצלו את גובהם של שחקני הקבוצה והשתחלו בין רגליהם כדי לכבוש, על אף כמה מבצעים יפים של עוד קטש, יחזקאל סקוורר וגולן גוט, שהפגינו כישורים גם על המגרש הירוק. סקוט, שהגיע העונה מהליגה הספרדית, התרשם במיוחד מהתנועה הקיבוצית: "זה נשמע מדהים חיי השיתופיות, בטח לגדול כילד בקיבוץ זו חויה אדירה".

(עדכון ראשון: 14:08)

שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד (שמאל). איתמר זינגר ולירון סמואלס, אתר רשמי
ביקור במפעל של החברה המאמצת ופינוי כלים בחדר האוכל/אתר רשמי, איתמר זינגר ולירון סמואלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully