וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה תוהים: "פתאום ברודי אנגלי כבר לא ווינר?"

6.11.2014 / 10:00

בסביבת המועדון מבינים את ההחלטה לשחרר את הרכז האמריקאי, אבל מבקרים את ההצהרות של רוזן: "מציגות אותו כלא רציני". הקבוצה תחפש גארד נוסף

ברודי אנגלי שחקן מכבי חיפה מול רמון סשנס שחקן סקרמנטו קינגס. AP
"זה היה ברור שהוא לא שחקן ברמה גבוהה". ברודי אנגלי/AP

מכבי חיפה הודיעה אתמול (רביעי) על החתמתם של צמד הישראלים טמיר אריאלי ונתנאל ארצי ושחרורם של הזרים ברודי אנגלי והקטור הרננדס. בעקבות המהלך תישאר חיפה עם ארבעה זרים בסגל, כשלפי דברי סגן היו"ר ארנון שירן הירוקים יבחנו את שוק השחקנים כדי לקבל החלטה האם להחתים שחקן נוסף במקום השניים ששוחררו. ההערכות הן שאם חיפה תחליט להחתים זר חמישי יהיה זה גארד בעמדה מספר 2 שיעבה את הקו האחורי לצד דמונטז סטיט, אריאלי, דגן יבזורי ותומר בר אבן.

ההחלטה של חיפה לשחרר את הרננדס, שחקן נבחרת מקסיקו, נראית יותר טבעית מזאת של הרכז האמריקאי, למרות דברי שבח שאמר עליו הבעלים ג'ף רוזן כשהגיע, לאחר שאייק אופייבו הניגרי שב מהפציעה שבעקבותיה הוחתם הפורוורד. "חמישה מחזורים עברו, הקבוצה פחות או יותר במקום שציפו שהיא תהיה, ופתאום הדברים שג'ף אמר כבר לא תואמים את המציאות", אמר אמש מקורב לקבוצה בהתייחס לדבריו של הבעלים ג'ף רוזן עם הגעתו של הרכז ששוחרר ("ברודי אנגלי הוא ווינר מלידה ואנו נרגשים שהוא מצטרף למכבי בזן חיפה. זה לא צירוף מקרים שאיפה שהוא משחק הקבוצה מנצחת"), "פתאום ברודי אנגלי כבר לא ווינר? זה היה ברור שהוא לא שחקן ברמה גבוהה, וההצהרות של ג'ף מציגות אותו כאדם לא רציני", סיכם המקורב לירוקים.

לקבוצה מהכרמל יהיה אינטרס מובהק להחתים זר חמישי ולא להשען על ארבעה זרים כמו רוב קבוצות ליגת העל בשל העובדה שאת המענק הכספי בסך 250 אלף שקלים שמקבלים מהטוטו ווינר היא כבר איבדה כשרשמה בטופס המשחק חמישה זרים. חיפה תארח במחזור הקרוב את גלבוע/גליל, שמחזיקה במאזן זהה לשלה עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים כשלאחר המשחק תצא לסדרה של שלושה משחקים קשים מאוד כשתתארח בחולון ובאילת ותארח ברוממה את מכבי תל אביב.

רמי הדר מאמן מכבי חיפה עם הקטור הרננדס. AP
ההחלטה לשחררו נראית טבעית יותר לעומת ההחלטה לגבי אנגלי. הקטור הרננדס עם רמי הדר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully