וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "הסיטואציה באירופה לא פשוטה, אבל זה עדיין בידיים שלנו"

6.11.2014 / 9:23

קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין מאמין שקבוצתו יכולה להעפיל שלב ביורוקאפ למרות שספגה בפלוישט את הפסדה השלישי במפעל: "הפסדנו משחק בית ואנחנו נהיה חייבים לפצות על כך"

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
לא מביאים את היכולות מהליגה לאירופה/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים אמנם השיגה ניצחון מרשים בתחילת השבוע בליגה מול מכבי מכבי תל אביב, אולם בליגה האירופאית מצבה עגום, זאת לאחר שהפסידה אמש (רביעי) לפלוישט בתוצאה 83:74 . זהו ההפסדה שלישי של ירושלים מתוך ארבעה משחקים ביורוקאפ, כשאת ניצחונה הבודד, מול פרטיזן בלגרד בשבוע שעברה, השיגה רק בזכות התעלות של דרווין קיצ'ן בדקות הסיום.

ההפסד מעלה את מד הלחץ בקבוצה, שמטרתה להגיע רחוק גם בזירה אירופית, אולם עתה הקבוצה מסתבכת במאבקים על העלייה לשלב הבא, כשהיא ממוקמת במקום החמישי מתוך שש קבוצות בבית ה'. בשבוע הבא הירושלמים יארחו בארנה את ריטאס וילנה. ראשי המועדון שוקלים להחתים גבוה נוסיף, אולם נראה כי החתמה כזו תלויה גם בעלייה לשלב הבא.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
האדומים חייבים להשיג ניצחון חוץ שיפצה על ההפסד הביתי. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

קפטן האדומים יותם הלפרין הודה לאחר ההפסד: "לא היינו מספיק אגרסיביים במשחק. נתנו להם לעשות את הדברים שהם יודעים לעשות יותר מדי פעמים. היו לנו הזדמנויות במהלך המשחק לנצח, אבל נתנו להם לחזור כל פעם מחדש. הסיטואציה באירופה לא פשוטה, אבל זה עדיין בידיים שלנו. נצטרך לתקן. פגשנו קבוצה בוגרת עם רוטציה טובה ושחקנים מנוסים, שהצליחו לקלוע ברגעי הלחץ".

הלפרין התייחס למצבה של הפועל ירושלים באירופה: "אני לא חושב שאמרנו את המילה האחרונה. הפסדנו משחק בית ואנחנו נהיה חייבים לפצות על כך, ורק אחר כך נוכל לחשוב על עלייה. נצטרך שקט כדי לעשות זאת".

ולדימיר ארנאוטוביץ', מאמן היריבה: "אני מאוד שמח על הניצחון כי הצלחנו בעוד מבחן בבית שלנו, ולא הפסדנו עד עתה בבית. זה הכי חשוב במפעל, לשמור על הבית. ירושלים היא קבוצה חזקה, שניצחה את מכבי. במחצית תדרכתי את השחקנים שהפרטים הקטנים הם אלו שיעשו את ההבדל מול ירושלים, וזה מה שקרה".

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה לפלוישט 83:74

לכתבה המלאה
מאמן פלוישטי ולדימיר ארנאוטוביץ'. מגד גוזני
ניצח דרך הפרטים הקטנים. ארנאוטוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully