וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה לפלוישט 83:74

מה יהיה? שלושה ימים אחרי ה-30 הפרש על מכבי תל אביב שבה הפועל ירושלים הלא יציבה לאכזב, הפסידה 83:74 לפלוישט והמשיכה להסתבך ביורוקאפ. סמית' קלע 23, הלפרין הוסיף 15, רק 3 לאליהו

ליאור אליהו הפועל ירושלים. קובי אליהו
איפה ירושלים של הליגה ואיפה ירושלים של אירופה. ליאור אליהו/קובי אליהו

עד כה העונה יש שתי הפועל ירושלים, זאת של הליגה וזאת של אירופה. שלושה ימים אחרי שהביסה את אלופת אירופה מכבי תל אביב בארנה שבירושלים, התייצבו שחקניו של דני פרנקו למחזור הרביעי ביורוקאפ, אך המשיכו להציג יכולת נרפית במפעל האירופי ונוצחו הערב (רביעי) על ידי פלוישט הרומנית בתוצאה 83:74.

בעוד בליגה הישראלית שומרת הפועל ירושלים על מאזן מושלם, ביורוקאפ היא רשמה הפסד שלישי בארבעת משחקיה והסיכויים לעלות שלב הולכים ומסתבכים. הרומנים הגיעו למשחק עם מאזן של שני ניצחונות והפסד, והצליחו להימנע מהפסד שני רצוף, בזכות יכולת טובה של די בראון שקלע 16 נקודות. ירושלים קיבלה משחק טוב של דונטה סמית' בהתקפה עם 23 נקודות, אבל נכנעה ליכולת של הרומנים מחוץ לקשת (10 מ-26), והציגה הגנה חלשה.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים עם טוני גפני. קובי אליהו
סמית' נתן את שלו, אבל ירושלים הסתבכה עם עוד הפסד חוץ/קובי אליהו

רבע 1

הלפרין קלע שתי שלשות וירושלים הכתיבה קצב מהיר בפתיחה. דונטה סמית' קלע מריבאונד התקפה והעלה את האדומים ל-7:14 באמצע הרבע. יכולת טובה של ג'ונטה פלאוורס אפשרה לרומנים לעשות ריצת 3:12 ולהוליך בתום הרבע 18:19.

רבע 2

דראגן לאבוביץ' היה חד בשורות הרומנים, הפגיז 8 נקודות בשתי דקות, והרומנים טיפסו ל-20:27. ירושלים חזרה בעזרת יכולת טובה של הלפרין וסמית', והשתווה ל-27:27. היתרון החליף ידיים, הרומנים ניצלו רפיון הגנתי של ירושלים מתחת לסל, והוליכו 37:43 במחצית משלשה עם הבאזר שקלע מריוש רונקאוסקאס.

הלפרין הוליך את קלעי ירושלים בשני הרבעים הראשונים עם 10 נקודות, דונטה סמית' הוסיף 7. פלוישט קלעה 7 מ-16 לשלוש במחצית הראשונה, ואת קלעיה הוליך אלאז'י מוחמד עם 11.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גארד פלוישטי מוחמד אלאז'י. מגד גוזני
ניצל את הרפיון של ירושלים בהגנה. אלאז'י מוחמד/מגד גוזני

רבע 3

קיצ'ן וסמית' החטיאו לירושלים, אולם דקות טובות של ג'וזף ג'ונס השאירו את האדומים קרובים למארחת. חמש נקודות גדולות של הלפרין, שלקח אחריות בירושלים, העלה את האדומים ליתרון 53:55. הרומנים קלעו חמש נקודות מהירות, החזירו לעצמם את היתרון והובילו 57:59 בתום הרבע.

רבע 4

ברבע הרביעי ההגנה של ירושלים לא אפשרה לה לחולל מהפך, ולמרות נקודות של סמית', פלוישט הובילה בבטחה בזכות יכולת טובה של די בראון ואלאז'י מוחמד וניצחה בסיום 74:83.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: דונטה סמית' 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, יותם הלפרין 15 ו-4 אסיסטים, ברייסי רייט וג'וזף ג'ונס 10 כל אחד, טוני גפני 7, דרווין קיצ'ן 6, ליאור אליהו 3.

הרבו לקלוע לפלוישט: די בראון 16, דראגן לאבוביץ' 15, אלאייז'י מוחמד 14, ג'רוויס ביינס וג'ראלד לי 10 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully