וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארצות הברית: "גל מקל על סף חתימה באינדיאנה"

מארק שטיין מרשת ESPN מפרסם כי הרכז ששוחרר מדאלאס קרוב להצטרף לפייסרס, שסובלים ממכת פציעות בקו האחורי. בארצות הברית מעריכים כי הופעת הבכורה עשויה להיות ביום שישי, מול בוסטון

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול ג'ורג' היל שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
בקרוב ישתפו פעולה? גל מקל וג'ורג' היל/AP

שבוע לאחר ששוחרר מדאלאס, נדמה שגל מקל בדרך למצוא בית חדש ב-NBA. מארק שטיין מרשת ESPN מפרסם הערב (רביעי) כי הרכז הישראלי על סף חתימה באינדיאנה. הפייסרס סובלים ממכת פציעות שכוללת את פול ג'ורג' (שלא ישוב עוד העונה), ג'ורג' היל (יחזור עוד כשבועיים), רודני סטאקי וסי ג'יי ווטסון, ועל כן ביכולתם לצרף שחקן נוסף לסגל שמונה כעת 15 שחקנים. כרגע, הרכז הראשון של אינדיאנה הוא דונלד סלואן האלמוני.

קנדס באקנר, מה'אינדי סטאר ספורט', כתבה כי מקל יטוס הלילה כדי להצטרף לקבוצתו החדשה בוושינגטון, שם תשחק מול הוויזארדס. לאחר מכן אמור לחתום באופן רשמי, וייתכן כי הופעת הבכורה שלו תהיה ביום שישי, אז תשוב אינדיאנה הביתה ותארח את בוסטון.

נייט דאנקן, עיתונאי באתר basketballinsiders.com, צייץ היום: "מקל יכול לעזור לפייסרס. המוסר הכי טוב שהיה להם מזה זמן רב, אפילו שהוא לא עושה הרבה מעבר לזה". לפי הדיווח, אינדיאנה עשויה לבקש להעביר את מקל לפי תנאי הליך ה"ווייבר", כלומר לשלם לו 1.7 מיליון דולר לשנתיים, לפי חוזהו בדאלאס, וזאת למרות שהאפשרות לצרפו בהליך חלפה בתחילת השבוע.

גל מקל שחקן דאלאס מאבריקס מול רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
מקל מול סנטר אינדיאנה רוי היברט במשחקי ההכנה לעונה/AP

מקל (26, 1.91 מ') הגיע ל-NBA בקיץ שעבר וחתם לשלוש עונות בדאלאס אחרי עונה נפלאה בה הוליך את מכבי חיפה לאליפות. אחרי יכולת טובה בליגת הקיץ קיבל הרכז דקות משחק מועטות, אך מדי פעם, כשקיבל קרדיט, הרשים - נניח, עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים מול יוסטון של עומרי כספי. לאחר מכן פציעה בברך ימין גמרה לו את עונת הבכורה ב-NBA, בה שיחק 31 משחקים בסך הכל וסיים עם ממוצעים של 2.4 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, ב-9.4 דקות לערב. בשבוע שעבר שוחרר מהמאבריקס לטובת החתמתו של ג'יי ג'יי בראה.

מאז שוחרר מדאלאס הוזכר מקל כמועמד להצטרף לאוקלהומה סיטי, אולם זו בחרה ללכת מוקדם יותר היום בכיוונו של איש סמית'. סמית' בן ה-26, רכז מהיר במיוחד, העמיד אשתקד ממוצעים של 3.7 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק ב-14.4 דקות לערב בפיניקס. לפני כן שיחק גם ביוסטון, ממפיס, גולדן סטייט, אורלנדו ומילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully