וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברודי אנגלי והקטור הרננדס שוחררו

הרכז והפורוורד שילמו את המחיר על פתיחת העונה המאכזבת שלהם: "בימים אלה אנו מנתחים את השוק במטרה למלא את החסר". טמיר אריאלי שב לקדנציה שלישית, גם נתנאל ארצי בן ה-17 חתם

הקטור הרננדס שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול דרווין קיצ'ן שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
הגיע ארצה עם ציפיות גבוהות, עוזב אחרי שלושה משחקים. הקטור הרננדס/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה הערב (רביעי) על שחרורם של צמד הזרים ברודי אנגלי והקטור הרננדס, שלא הרשימו עד כה העונה ושילמו את המחיר על כך. אנגלי (28, 1.80 מ') העמיד ממוצעים עגומים של 3.3 נקודות (20 אחוז ל-2, 21 אחוז ל-3), 2.5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק ב-20 דקות לערב, בעוד הרננדס, שהגיע ארצה עם ציפיות גבוהות אחרי הופעה טובה במונדובאסקט, מיעט לשחק בשבועות האחרונים וממוצעיו בשלושת משחקי הליגה עומדים על 5 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק ב-16 דקות לערב.

"אנו מודים לברודי אנגלי ולהקטור הרננדס על התקופה שלהם בקבוצה ומאחלים להם הצלחה בהמשך", אמר סגן יו"ר המועדון ארנון שירן. "בימים אלו אנו מנתחים את שוק השחקנים במטרה למלא את החסר ולחזק את הסגל".

כמו כן, החתימה סגנית האלופה את הרכז טמיר אריאלי והפורוורד נתנאל ארצי. אריאלי (24) שב לקדנציה שלישית בירוקים, ומצטרף בסגל לאחיו, לירז. ארצי (17), יעשה את הצעד הראשון שלו בליגת העל, לאחר ששיחק באקדמיה בווינגייט בשנתיים האחרונות. הפורוורד, המתנשא לגובה 1.97 מטר, שיחק בקיץ בנבחרת הקדטים באליפות אירופה בסופיה והעמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק. ארצי חתם לארבע שנים, ויירשם גם בסגל הקבוצה הבוגרת וגם בסגל קבוצת הנוער של מכבי חיפה.

"אנו נרגשים לצרף את טמיר ונתנאל למכבי חיפה. אנו מחויבים כארגון לקדם שחקני בית צעירים ומוכשרים למען האוהדים, כאשר יש לנו האפשרות לעשות כן", אמר בעלי מכבי בזן חיפה, ג'ף רוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully