וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: ליאור רפאלוב עם שלושער ענק נגד קופנהאגן

בדיוק שבע שנים אחרי השלישייה של בניון במדי ליברפול נגד בשיקטאש, קשר קלאב ברוז' עשה זאת תוך 36 דקות ב-0:4 בדנמרק. אייל גולסה בנה את השער של פאוק ב-1:1 מול פיורנטינה, אברטון, וולפסבורג ונאפולי דרסו

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' חוגג שלושער (מימין). AP
שלושער ראשון בקריירה האירופית. ליאור רפאלוב מקבל ברכות מהחברים/AP

אחרי שנרגענו מליגת האלופות גם המחזור הרביעי בליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי) עם ליאור רפאלוב, שהפציץ שלושער ראשון בקריירה והוביל את קלאב ברוז' ל-0:4 משכנע בדנמרק על קופנהאגן. רד בול זלצבורג היא העולה הראשונה לשלב 32 הגדולות, טוטנהאם בדרך, בורוסיה מנשנגלדבאך קבעה שיא מועדון. אייל גולסה בנה את המהלך שהוביל לשער ב-1:1 של פאוק סלוניקי במגרשה של פיורנטינה, שעלתה לשלב הבא. נאפולי, אברטון, וולפסבורג וספרטה פראג דרסו, שער מרהיב של מטאליסט חרקוב בהפסד ללגיה ורשה, שנותרה המושלמת היחידה והעפילה גם היא.

ציריך - ויאריאל 2:3

חצי שעה מטורפת בפתיחה סיפקה חמישה שערים וסידרה לשוויצרים ניצחון מפתיע. ויאריאל חגגה עם 1:4 בספרד, אבל ציריך סגרה חשבון במגרשה הביתי. אבי ריקן הפצוע נעדר כמובן מהסגל, אבל פרנק אטונדי (21), בראט ג'ימסיטי (26) ויאסין ציקאווי (29) מחקו שערי יתרון של תואמס פינה (19) וג'רארד מורנו (24) וקלקלו את הפעם הראשונה בקריירה בה האחים ג'יו וג'ונתן דוס סנטוס פתחו יחד בהרכב.

אפולון לימסול - בורוסיה מנשנגלאדבך 2:0

הקבוצה הגרמנית היחידה שלא הפסידה העונה במשחק רשמי, קבעה שיא מועדון עם 18 משחקים רצופים ללא הפסד, לראשונה מאז עונת האליפות 1970/71, אז עם שמות כמו יופ היינקס, גינטר נצר וברטי פוגטס. היום היו אלה רפאל בדקה ה-55 ופטריק הרמן בתוספת הזמן שסידרו לבורוסיה מנשנגלדבאך את הניצחון ואת ראשות הבית. ביום ראשון הרצף שלהם יעמוד למבחן בחוץ מול דורטמונד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ציריך חוגגים עם האוהדים. רויטרס
חצי שעה של טירוף חושים. שחקני ציריך חוגגים עם הקהל/רויטרס

ה.י.ק. הלסינקי - טורינו 1:2

אלופת פינלנד לא כבשה ולא השיגה נקודה בסיבוב הראשון של שלב הבתים, אבל הפעם חגגה על חשבון טורינו. הבלם גידאון באה העלה את הלסינקי ליתרון בדקה ה-60 וחברו למרכז ההגנה ואלטרי מורן דחק מקרוב את השני בדקה ה-81. טורינו צימקה עם פאביו קוואליארלה בדקת הסיום.

פ.צ. קופנהאגן - קלאב ברוז' 4:0

אחרי שלא שיחק במשחק הליגה האחרון בשל מחלה, ליאור רפאלוב חזר בסערה להרכב של קלאב ברוז' וכבש שלושער תוך 36 דקות. הבלגים, שנאבקים על אחד משני המקומות הראשונים בבית, קיבלו בדקה השביעית מהלך יפה של רפאלוב, שמסר לפליפה גדוז, קיבל בחזרה ומזווית אלכסונית בעט במדויק ברגל שמאל אל הרשת. שער בכורה העונה במסגרת אירופית לקשר הנבחרת, שלא עצר כאן ובדקה ה-30 החל בהתקפה, קיבל כדור מהחלוץ טום דה סוטר ומצד ימין של הרחבה הפציץ לרשת הגבוהה. אחרי שעשה זאת בליגה הבלגית, רפאלוב עם צמד ראשון בקריירה במסגרת אירופית. אך הוא לא הסתפק בזה. אחרי עוד שש דקות, רפאלוב קיבל שוב מדה סוטר ובבעיטת פאלש מ-16 מטרים בימין מצא את הרשת. שלושער אדיר. יוסי בניון הוא הישראלי היחיד שעשה זאת בעבר במדי קבוצה אירופית, כשכבש שלושער ב-0:8 של ליברפול על בשיקטאש - בדיוק היום לפני שבע שנים. בדקה ה-60 רפאלוב לא היה מעורב בשער הרביעי של ברוז', כשניקו קסטיו המחליף בישל לרוד פורמר.

שחקני קלאב ברוז' עם ליאור רפאלוב (שני משמאל). AP
משחק השיא. ליאור רפאלוב עם החברים/AP

אסטרס טריפוליס - טוטנהאם 2:1

התרנגולים הסתדרו ללא השוער המורחק הוגו לוריס ועברו מכשול לא פשוט ביוון, מול אסטרס הביתית. היוונים רצו לתקן את הרושם לאחר החמישייה שספגו בלונדון. אנדרוס טאונסנד כבש בפנדל בדקה ה-36 ובישל בחלוף שש דקות להארי קיין שנגח מקרוב את הרביעי שלו תוך שבועיים לרשת אסטרס. חרונימו בראלס צימק עם פנדל בדקה ה-90, אחרי שפדריקו פאסיו דחף אותו ברחבה וספג כרטיס אדום.

בשיקטאש - פרטיזן בלגרד 1:2
לבשיקטאש: דמבה בה (57 בפנדל ו-61). לפרטיזן: סשה מרקוביץ' (77)

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
דאבל ביוון. שחקני טוטנהאם חוגגים/רויטרס

אסטרה - סלטיק 1:1

מפגש קצוות בין סלטיק השנייה בבית לאסטרה הרומנית שעדיין לא צברה ולו נקודה אחת במפעל עד כה וכל תוצאה מלבד ניצחון תחסל את סיכוייה להמשיך הלאה במפעל. בירם כיאל שנכנס כמחליף במפגש הקודם בו ניצחון הסקוטים 1:2, יקווה לקבל דקות. ניר ביטון לא צפוי להיכלל בסגל כמו במשחקים האחרונים.

דינמו זאגרב - רד בול זלצבורג 5:1

אלופת אוסטריה הפכה לעולה הראשונה משלב הבתים, אחרי שדרסה את יריבתה הקרואטית, עליה גברה 2:4 במשחק הקודם. ג'ונתן סוריאנו הנהדר כבש שלושער (39, 64 ו-85), קווין קמפל (59) ומאסימו ברונו (71) הוסיפו מול שער בודד של אנג'לו הנריקס (60).

ג'ונתן סוריאנו שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער. רויטרס
זלצבורג בשלב הבא. ג'ונתן סוריאנו/רויטרס

דינמו מוסקבה - אשטוריל 0:1
לדינמו מוסקבה: קווין קוראני (77)

פנאתינייקוס - איינדהובן 3:2
לפנאתינייקוס: עבדול אייאגון (19), מלאדן פטריץ' (43). לאיינדהובן: ממפיס דפאי (27), לוק דה יונג (65), ג'ורג'יניו ויינאלדום (78)

סנט אטיין - אינטר 1:1

אחרי שסיימו את כל שלושת המשחקים הקודמים ב-0:0, הצרפתים ספגו לראשונה אבל גם כבשו שער בכורה והשיגו נקודה רביעית. דודו הברזילאי כבש בדקה ה-33 מריבאונד, אחרי שסטפן רופייה הדף נגיחה של רודריגו פלאסיו. מוסטפה ביאל סאל ירה את השוויון מתוך הרחבה אחרי כדור קרן בדקה ה-50. אינטר ראשונה עם שמונה נקודות ובדרך לשלב הבא.

קרבאח - דניפרו 2:1
לקרבאח: לרוי ג'ורג' (36). לדניפרו: ניקולה קאליניץ' (15 ו-73)

מקס גראדל שחקן סנט אטיין לפני מרקו אנדראולי שחקן אינטר. רויטרס
לפחות הפעם היו שערים. מקס גראדל לפני מרקו אנדראולי/רויטרס

סביליה - סטאנדרד ליאז' 1:3

הפסד ראשון לסגנית אלופת בלגיה מאז פיטוריו של גיא לוזון. אחרי 0:0 במפגש הקודם בבלגיה, סטנדרד ליאז' שוב עשתה צרות לסביליה כשפול ז'וזה אמפוקו כבש בכדור חופשי בדקה ה-32 וענה לשער היתרון של קווין גמיירו (18). אלא שהאנדלוסים היו טובים יותר וניצחו עם שערים של חואן אנטוניו רייס (41) ושל הקולומביאני קרלוס באקה (90).

פיינורד - רייקה 0:2
לפיינורד: קארים אל אחמדי (8), לקס אימרס (20)

אברטון - ליל 0:3

הטופיז חגגו על הקבוצה של וינסנט אניימה והם קרובים לעלייה יחד עם וולפסבורג, בעוד ליל כבר עם שבעה משחקים ללא ניצחון. ליאון אוסמן כבש שער נפלא בדקה ה-27, פיל ג'אגיילקה המשיך את כושר ההבקעה שלו עם גול בדקה ה-42 וסטיבן נייסמית' נעץ את השלישי בדקה ה-61.

וולפסבורג - קרסנודאר 1:5
לוולפסבורג: ארון האנט (47 ו-57), ז'וסואה גילאבוגי (73), ניקלאס בנדטנר (89 בפנדל ו-90). לקרסנודאר: וונדרסון (72)

וינסנט אניימה שוער ליל סופג שער מול אברטון. GettyImages
ערב קשה בגודיסון פארק. וינסנט אניימה סופג/GettyImages

נאפולי - יאנג בויז ברן 0:3

ג'ונתן דה גוזמן תפס את הכותרות בסן פאולו והוביל את נאפולי לנקמה מתוקה בשוויצרים. יאנג בויז ניצחה 0:2 לפני שבועיים, אבל הפעם קשר נבחרת הולנד היה גדול עליה. הוא התחיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם ניסיון הגבהה שהפך לשער מרהיב, המשיך בדקה ה-65 אחרי הכנה של דובאן ספאטה והשלים שלושער בדקה ה-83 אחרי טעות בהגנת האורחים. נאפולי עם תשע נקודות במקום השני בבית.

ספרטה פראג - סלובן ברטיסלבה 0:4
לספרטה: דויד לפאטה (29 ו-83), לדיסלב קרייצ'י (32), קוסטה נהומוינסו (74)

ג'ונתן דה גוזמן שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
לא רק רפאלוב. ג'ונתן דה גוזמן חוגג שלושער/GettyImages

דינמו קייב - אולבורג 0:2
לדינמו קייב: דומאגוי וידה (70), אולג גוסב (90)

ריו אבה - סטיאווה בוקרשט 2:2
לריו אבה: דייגו לופס (35 ו-77 בפנדל). לסטיאווה: קלאודיו קשרו (60), לוצ'יאן פיליפ (90)

פיורנטינה - פאוק סלוניקי 1:1

אייל גולסה רשם 90 דקות מצוינות בהרכב של פאוק, שאחרי ההפסד 1:0 בבית לפיורנטינה הייתה כל כך קרובה לנקמה בארטמיו פרנקי. מריו גומז חזר להרכב, אבל גם הוא וגם חואן קואדרדו לא הצליחו לכבוש ולבסוף הוויולה נענשו. גולסה היה חתום על המהלך, כשהיתל בשלושה שחקנים בצד ימין ומסר לקפטן סטפנוס אתאנסיאדיס, שסידר למארטן מרטנס הבלגי שער קל בדקה ה-81. פנאיוטיס גליקוס החזיק מעמד עוד שבע דקות, אך לבסוף הלחץ של פיורנטינה השתלם עם גולאסו של מנואל פסקואל בבעיטה חופשית בדקה ה-88. האיטלקים הבטיחו מקומם בשלב הבא.

גנגאן - דינמו מינסק 0:2
לגנגאן: קלודיו בובו (44), כריסטוף מנדאן (86)

אייל גולסה שחקן פאוק סלוניקי מול חואן קואדרדו שחקן פיורנטינה. GettyImages
מהלך מבריק שהוביל לשער. אייל גולסה/GettyImages

לגיה ורשה - מטאליסט חרקוב 1:2

המשחק הזה סיפק את השער המרהיב של הערב. זה קרה בדקה ה-22, כשכדור קרן של מטאליסט הגיע לבלם הארגנטינאי מרקו טורסיגליירי, שבעקב אומנותי בימין הקפיץ לרחבה לעבר ואסילי קובין. המגן השמאלי לא כבש בליגה האוקראינית מאז 2009, אך הפעם סיפק מספרת מרהיבה מ-12 מטרים שנעצרה רק בחיבורים. לגיה ורשה יצאה מההלם ואיזנה אחרי שבע דקות עם שער של מארק סגאנובסקי, ובדקה ה-84 אונדריי דודה השלים את המהפך. לגיה המושלמת עלתה ל-32 הגדולות, מטאליסט תישאר רק עם זיכרון השער המרהיב.

לוקרן - טרבזונספור 1:1
ללוקרן: איאנדה פאטוסי (5). לטרבזונספור: עבדול מאג'יד וואריס (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully