וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה 78:80 את פנרבחצ'ה/אולקר

אלופת ספרד שמרה על מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים, כשבראד אולסון הוביל אותה עם 16 נקודות. ז'לגיריס ניצחה 71:77 את קאזאן, זגורז'אלק ניצחה 78:89 את באיירן

ג'יימס אנדרסון שחקן ז'לגיריס קובנה (שמאל) מול פטר גובאנוב שחקן קאזאן. GettyImages
הצגה שלו הובילה את ז'לגיריס לניצחון. אנדרסון/GettyImages

המחזור הרביעי של היורוליג נמשך הערב (חמישי), כשמלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד צ'דביטה זאגרב ייערכו עוד ארבעה משחקים ברחבי היבשת, כשיתר יריבותיה של אלופה אירופה ישחקו ביום שישי. בבית א' ניצחה אנאדולו אפס 66:76 את ניז'ני, וז'לגיריס קובנה ניצחה 71:77 את קאזאן. בבית ג' הצליחה ברצלונה לשמור על מאזן מושלם עם 78:80 על פנרבחצ'ה/אולקר, ובמשחק נוסף בבית הפתיעה טורוב זגורז'אלק את באיירן מינכן עם 78:89.

דאריו סאריץ' שחקן אנאדולו אפס מול ניז'ני נובגורוד. GettyImages
בלט באנאדולו. סאריץ'/GettyImages

בית א'

ניז'ני נובגורוד - אפס איסטנבול 76:66

אחרי ההפסד בקובנה, חזרו הטורקים לעשות את שלהם ורשמו ניצחון שלישי בארבעה מחזורים עם 66:76 על ניז'ני נובגורוד הרוסית, שרשמה מבחינתה הפסד שלישי בארבעה משחקים. טיילור רוצ'סטי הוביל את קלעי הרוסים עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים, אבל גם עם 8 איבודים. סמן אנטונוב קלע 16 נקודות וקטף 6 ריבאונדים, טריי טומפקינס קלע 14 ולקח 10 ריבאונדים. את אנאדולו אפס הוביל דאריו סאריץ' עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, מילקו בייליצה קלע 14.

ז'לגיריס קובנה - קאזאן 71:77

הליטאים ממשיכים להיות אחת מהפתעות העונה ביורוליג ורשמו ניצחון שלישי בארבעה משחקים עם 71:77 על קאזאן. ג'יימס אנדרסון, האמריקאי בעל העבר העשיר ב-NBA, הוביל את ז'לגיריס עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, קית' לנגפורד הוביל את הרוסים עם 24 נקודות, אבל זה לא הספיק לקאזאן שרשמה הפסד שלישי בארבעה משחקים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה/אולקר (שמאל) מול ג'סטין דולמן שחקן ברצלונה. GettyImages
בארסה עדיין מושלמת. דולמן עוצר את וסלי/GettyImages

בית ג'

טורוב זגורז'אלק - באיירן מינכן 78:89

הבווארים שוב לוקים באותה תסמונת שבה לקו בעונה שעברה: נותנים פייט לקבוצות הגדולות של אירופה ואולי אפילו מנצחים אותן, וכושלים מול הנמושות. באיירן מינכן הפסידה 89:78 לטורוב זגורז'אלק, שמצידה רשמה את הניצחון הראשון שלה לאחר שלושה הפסדים. לשתי הקבוצות עכשיו יש מאזן של 3:1. דמיאן קוליג הוביל את הפולנים עם 22 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, כשטוני טיילור מוסיף 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, את באיירן המאכזבת הוביל ניהאד דג'דוביץ' עם 16 נקודות (6 מ-8 מהשדה), ג'ון בריאנט קלע 11 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים.

פנרבחצ'ה/אולקר - ברצלונה 80:78

אלופת ספרד שוב הוכיחה שעל אף שהוגרלה לבית קשה במיוחד, היא נמצאת ברמה אחרת מכל שאר יריבותיה. ברצלונה ניצחה 78:80 את פנרבחצ'ה/אולקר ושמרה על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים עד כה. הקבוצה היומרנית של ז'ליקו אוברדוביץ' עם מאזן 2:2 אחרי ארבעה משחקים.

בארסה פיגרה כבר בשבע לקראת סיום הרבע השלישי, כשסל של אמיר פרלדזיץ' קבע 51:58, אבל בשלב הזה התעוררו הקטלאנים ורצו ל-0:11 עם ג'סטין דולמן, בראד אולסון וחואן קרלוס נבארו. ברצלונה שמרה על היתרון שלה לאורך רוב שלבי הרבע האחרון, כששלשה של נבארו קבעה 73:80. אבל פנר חזרה לעניינים עם נקודות של גאדלוק וריקי היקמן וצימקה ל-80:78. ההתקפה האחרונה של הטורקים הייתה מרושלת מאוד ובסופה פרלדזיץ' זרק זריקה משוגעת וזה נגמר 78:80. את הקבוצה של צ'אבי פסקוואל הוביל בראד אולסון עם 16 נקודות, ג'סטין דולמן הוסיף 12 ו-6 ריבאונדים, אנטה טומיץ' סיים עם 12 ו-6 ריבאונדים. לוקה זוריץ' בלט אצל פנרבחצ'ה/אולקר עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים. אנדרו גאדלוק קלע 16 נקודות, נמניה בייליצה הוסיף 13.

רובין בנצינג שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול מיקל צ'ילינסקי שחקן טורוב זגורז'אלק. GettyImages
בנצינג ובאיירן שוב אכזבו מול נמושת הבית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully