וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל פתח תקוה שלח מכתב התנצלות לאיגוד השופטים

5.11.2014 / 17:48

יורם עינב שלח מכתב לאיגוד ובו הוא מתנצל על ההאשמות שהטיח באוראל גרינפלד אחרי משחק הליגה מול מכבי נתניה. משחק הבית הקרוב מול עירוני קרית שמונה ייערך באצטדיון באשדוד

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סולחה עם איגוד השופטים. יורם עינב עם אורמוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בתקציר המשחק ובאדום של גרינפלד לטוקורה

סולחה בין הפועל פתח תקוה לאיגוד השופטים. מנכ"ל המועדון יורם עינב שלח מכתב לאיגוד השופטים ובו הוא מביע את התנצלותו על ההאשמות שהטיח בשופט המשחק בין פתח תקוה למכבי נתניה אוראל גרינפלד. כזכור, מייד לאחר המשחק ביום ראשון בלילה, תקף עינב את גרינפלד וטען ששמע את השופט מבטיח לאנשי נתניה שיפצה אותם במחצית השנייה על כך שלא שרק לפנדל ברור לטובת נתניה במחצית הראשונה ולאחר מכן שרק לפנדל שלא היה לנתניה וגם שלף כרטיס אדום שגוי לטוקורה. למחרת הדברים, הודיע מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר שהוא ידאג שהאיגוד יגיש תביעה נגד עינב ושהאחרון יצטרך להוכיח בביהמ"ש כי דיבר אמת.

בין לבין החלה הסערה האמיתית של השבוע סביב הדרבי התל אביבי והיא העלימה כמעט כל דבר אחר בכדורגל ביומיים האחרונים. אלא שמאחורי הקלעים נערכו שיחות בין אנשי פתח תקוה לאיגוד השופטים כדי לכבות את האש והמנכ"ל שהאשים את השופט שלח כאמור מכתב התנצלות שחיסל את הפרשה. בפתח תקוה היה מי שאמר היום שבאיגוד השופטים גם רצו לסגור כבר את הסיפור וכי גם להם לא התאים להתנצח בביהמ"ש בסיפור של גרינפלד.

אחרי הצהריים הודיעו בפתח תקווה שיארחו את קרית שמונה במוצאי השבת הקרובה באיצטדיון הי"א באשדוד. בקבוצה העדיפו את המגרש בשכונת התקווה וביקשו מראשי המנהלת לסדר את זה, אבל בשעות הצהריים הודיעו בהתאחדות לכדורגל שהמגרש בשכונה אינו מאושר למשחקי ליגת העל ופתח תקווה לא תוכל לקיים שם את משחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully