וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו קיבל את נעל הזהב: "רוצה להיות מהגדולים אי פעם"

כוכב ריאל מדריד שחלק את התואר מלך השערים של אירופה עם לואיס סוארס התרגש מהזכייה השלישית בקריירה: "זה מרגיש כמו הפעם הראשונה. עדיין יש לי עוד הרבה שנים במדריד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיך גם לנעל זהב רביעית? רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שבחודש שעבר זכה לואיס סוארס לכבוד, היום (רביעי) זכה כריסטיאנו רונאלדו לקבל את נעל הזהב האירופית. השניים הבקיעו את אותה כמות שערים (31) בעונה שעברה ועל כן הם חולקים את תואר הסקורר של אירופה. זו הפעם השלישית בקריירה ש-CR7 מקבל את התואר (פעם שנייה כשחקן ריאל מדריד), אך זו הפעם הראשונה שבה הוא לא מצליח לזכות באליפות על אף שהוא זוכה בתואר האישי.

אל האירוע במדריד הגיעו חבריו של רונאלדו בבלאנקוס, איקר קסיאס, סרחיו ראמוס וגארת' בייל. "לא ציפיתי לכל כך הרבה אנשים", הודה רונאלדו הנרגש. "אני רוצה להודות לכולם, ובראש ובראשונה לחברים שלי לקבוצה כי בלעדיהם זה לא היה אפשרי. אני רוצה להודות לבני המשפחה שלי, לאוהדים ולמועדון על כך שהוא נתן לי את האפשרות לשחק במועדון הכי טוב בעולם ולזכות בתארים אישיים. אני רוצה להיות מהשחקנים הגדולים אי פעם".

רונאלדו התייחס בנאום הזכייה לעובדה שמדובר בפעם השלישית שלו, והוסיף: "לזכות בתואר נעל הזהב בפעם השלישית מרגיש כמו הפעם הראשונה. אני שמח מאוד, זה יום מיוחד עבורי. אני רוצה לחלוק אותו עם אלו שעזרו לי. בכל יום אני מרגיש שיותר אנשים רוצים אותי. אני מבטיח לאהוב אתכם תמיד ולעשות את המיטב על הדשא. עדיין יש לי עוד הרבה שנים במדריד, ואני תמיד אנסה לעשות את המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully