וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: פול פוגבה

הקשר הצרפתי של יובנטוס לא יכול היה למצוא זמן טוב יותר כדי לכבוש את שער הבכורה שלו בליגת האלופות. כך, בבעיטה אחת חדה ומדויקת, הוא מנע את הדחתה המוקדמת של אלופת איטליה

פוגובה גילט. GettyImages
פוגובה גילט/GettyImages

לפני שבוע וחצי זכה פול פוגבה בחוזה חדש ומשודרג ביובנטוס. אמש (שלישי) כשקבוצתו הייתה עם הגב אל הקיר, הוא הצדיק את האמון בו וברגע אחד מדויק השאיר את אלופת איטליה בחיים בליגת האלופות. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

יובנטוס נקלעה לפיגור 2:1 במשחק הביתי מול אולימפיאקוס, ובדקה ה-65 הייתה מסובכת קשות עם שלוש נקודות מארבעה משחקים וסיכוי מזערי להגיע לשמינית הגמר. כישלון העונה שעברה הדהד במוחם של אוהדי ושחקני הקבוצה, אך אז פרננדו יורנטה איזן בשער מוזר ודקה לאחר מכן הבמה פונתה כולה לטובת פוגבה.

הקשר הצרפתי, עילוי פיזי בן 21 בסך הכול, ניסה תחילה למסור לארתורו וידאל שעשה תנועה לתוך הרחבה. הכדור נבלם וחזר לפוגבה, שעמד בדיוק על קו 16 המטרים. הקשר לא המתין, הניח את הגוף בצורה מושלמת, נעזר ביד שמאל כדי לשמור על יציבות ושחרר בעיטה חדה ומדויקת ברגל ימין, במהירות 90 קמ"ש, ישר אל הרשת של רוברטו.

שער הבכורה של פוגבה בליגת האלופות לא יכול היה להגיע בזמן אידיאלי יותר. הביצוע הנהדר שלו, במשחקו ה-100 במדי יובנטוס בכל המסגרות, העניק לאלופת איטליה את הניצחון היקר ומנע הדחה מוקדמת. "עכשיו הכול תלוי בנו", סיכם פוגבה המושיע.

בואו לבחור את הרגע המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרס

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully