וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ניצחה בבוסניה, מטה אשר הפסידה

הצהובים ניצחו 2:3 במערכות את מלאדוסט ברצ'קו המקומית, וניצחון ביתי יסדר להם עלייה לסיבוב השני בגביע ההתאחדות האירופית. האלופה נוצחה 3:0 בבלגרד על ידי הכוכב האדום ותצטרך להפוך

מכבי תל אביב סיימה הערב (שלישי) את המסע לבוסניה בניצחון מרשים בחמש מערכות על מלאדוסט ברצ'קו המקומית וזאת במסגרת הסיבוב הראשון בגביע ההתאחדות האירופית. הצהובים ניצחו במערכה הראשונה 22:25, הפסידו את השנייה 25:18 וחזרו לנצח בשלישית הצמודה 23:25. הבוסנים לא ויתרו וקבעו שיוויון במערכות עם ניצחון 19:25 במערכה הרביעית, אבל בחמישית הקבוצה של עומר דננברג עמדה באתגר וסגרה עניין 12:15.

בגומלין בהדר יוסף ב-19 בחודש ניצחון בכל תוצאה ישלח את הצהובים לסיבוב השני. הבוסנים צריכים ניצחון בשלוש או ארבע מערכות בכדי לעבור, ניצחון בוסני בחמש מערכות יוביל למערכת זהב עד 15 נק'. אלכסנדרס קודריאסובס הלטבי ואבל ברנאל הספרדי הובילו יחד את מכבי תל אביב עם 20 נק' כל אחד, וסילי פוילוב 11, ירוסלב גסן 8.

"אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח, היה משחק מותח וצמוד ורביב שחר ניהל אותו בצורה יוצאת מהכלל", סיכם המאמן דננברג.

אלכס אוסוקין הפועל מטה אשר עכו. מגד גוזני
מחכה לגומלין. אלכס אוסוקין/מגד גוזני

אלופת המדינה בכדורעף הפועל מטה אשר/עכו הפסידה 3:0 (25:23, 25:22, 26:24) לאלופת סרביה הכוכב האדום בלגרד בסיבוב הראשון בגביע האתגר האירופי לאחר מאבק שנמשך 83 דקות. האדומים היו קרובים לניצחון במערכה השלישית כשאיבדו יתרון מאוחר ונכנעו בשתי נקודות הפרש למארחים בערב בו סיפק הברזילאי לאונרדו דוס סנטוס 13 נקודות והוביל את הקבוצה מנעמן בנקודות, אבל סיים עם 38 אחוזים בהתקפה בלבד. המטה נפלו בקבלה וספגו 10 אסים לאורך המשחק וחטפו גם ליד הרשת מהקבוצה הסרבית שחסמה 12 כדורים לנקודה לעומת 6 של מטה אשר/עכו. גומז ז'וארס ואלן קומל הוסיפו 9 נקודות כל אחד, אלכס אוסוקין 7, סלבה בצ'קלה 4 ואריאל כצנלסון 3.

"היינו במשחק והובלנו בכל המערכות אבל הפסדנו על טעויות שלנו", מסר לאתר איגוד הכדורעף מבלגרד המאמן נעם כץ. "הכוכב האדום היו מאורגנים יותר ולנו חסר עוד ניסיון באירופה כדי לנצח משחקים כאלה. עם זאת, אני מרוצה מההתקדמות ואנחנו בכיוון הנכון". הקפטן אלכס אוסוקין: "המשחק היה צמוד וכבר היה בידיים שלנו, אבל עשינו שטויות בסופי מערכות למרות ששיחקנו יפה. נחכה לגומלין בארץ ונדפוק אותם בנהריה בעוד שבועיים. מדובר בקבוצה צעירה שעושה טעויות אבל שיחקה בלי לחץ, בשונה מאיתנו".

ניצחון של האדומים בשלוש או ארבע מערכות בגומלין בהיכל בנהריה ב-19 בחודש יעביר את ההכרעה בהתמודדות כולה למערכת זהב. ניצחון בחמש מערכות לא יספיק.

במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגת העל בכדורעף גברה מכבי הוד השרון בחוץ על נבחרת האקדמיה בשלוש מערכות 17:25, 16:25, 17:25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully