וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "נוציא את המקסימום, אבל אנחנו מתמקדים בסרייה A"

כוכב יובנטוס מוריד ציפיות אחרי ה-2:3 הדרמטי על אולימפיאקוס, שהשאיר את הגברת הזקנה בחיים. קסיאס: "רוצה להמשיך עד גיל 40, אך זה קשה". וגם: ארסנל נכנסה לרשימה שחורה ורונאלדו נעצר

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. רויטרס
חוגג בסטייל. פירלו/רויטרס

המחזור הרביעי בליגת האלופות החל הערב (שלישי) וסיפק שתי דרמות גדולות. יובנטוס נשארה בחיים ושמרה על סיכוי להעפיל לשלב הבא, אחרי שחזרה מפיגור ביתי 2:1 לאולימפיאקוס בדרך לניצחון 2:3. ארסנל, לעומתה, ניצבה כפסע מהבטחת מקומה בשלב הבא, אך הצליחה לאבד יתרון 0:3 מול אנדרלכט ולסיים ב-3:3 מאכזב. שתי קבוצות נוספות הבטיחו את מקומן בשלב הבא בתום הערב: ריאל מדריד הסתפקה ב-0:1 קטן על ליברפול והעפילה מבית ב', בעוד דורטמונד הביסה 1:4 את גלאטסראיי בבית ד' וגם היא כבר בשלב הבא.

צפו במהלך המדויק של פירלו

פול פוגבה (מימין), פרננדו יורנטה שחקני יובנטוס. רויטרס
ניצחון שמשאיר את יובה בחיים. פוגבה חוגג/רויטרס

פוגבה: "עכשיו הכול תלוי בנו"

יובה במקום השני בבית ונשארה בחיים אחרי 2:3 בבית על אולימפיאקוס. אנדראה פירלו כבש ראשון ליובה, היוונים הגיבו עם השוויון של הבלם בוטיה ואנדינגה הפך במחצית השנייה. אלא שבדקה ה-65 שער עצמי של רוברטו השוער סידר 2:2 וכעבור דקה פוגבה הבקיע את שער הניצחון.

אנדראה פירלו אמר אחרי המשחק: "זה ניצחון חשוב והשגנו אותו כי היינו רגועים וחזקים, בזכות זה עשינו מהפך. חבל שהחמצנו את הפנדל, אבל אנחנו מרוצים מהיכולת שהצגנו. היה קריטי לנצח וידענו שהניצחון תלוי בנו. עכשיו יש עוד שני משחקים ואנחנו חייבים להוציא את המקסימום, אבל קודם נתמקד בסרייה A".

מסימיליאנו אלגרי סיכם: "השגנו ניצחון נהדר. הבחורים שיחקו טוב, אבל הדבר הכי חשוב זה שניצחנו. אני חושב שהקבוצה עשתה עבודה טובה והגיעה להזדמנויות רבות. עכשיו אנחנו עדיין במירוץ למקום הראשון. אנחנו שמחים".

פול פוגבה, הגיבור של הערב שזכה לכבוש את שער הניצחון, היה נלהב: "הניצחון הערב היה חשוב מאוד. החמצת הפנדל? זה קורה. עכשיו הכול תלוי בנו. זה תמיד קשה לנצח במשחקים בליגת האלופות ואסור לנו לוותר".

עוד באותו נושא

ניצחון דרמטי ליובנטוס, ריאל ודורטמונד עלו

לכתבה המלאה
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
שיאן ההופעות של ריאל. קסיאס/רויטרס

אנצ'לוטי: "במוקדם או במאוחר רונאלדו ישבור את השיא"

"בנזמה פגע והעביר", הייתה הכותרת ב"אס" אחרי שריאל מדריד הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר בזכות 0:1 על ליברפול משער של קארים בנזמה בדקה ה-27. שוער ריאל איקר קסיאס רשם את משחקו ה-144 בליגת האלופות והפך לשיאן המועדון במפעל. "מבחינה אישית אני שמח מאוד. הלוואי ואשחק עד גיל 40 אבל התחרות היא קשה. הגענו למשחק נגד ליברפול אחרי כמה משחקים קשים והצלחנו לנצח 0:1, שלטנו במשחק. נמשיך קדימה עם הרבה סבלנות".

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל, היטיב לסכם: "המשחק הלך טוב למרות שלא הצלחנו להבקיע את השער השני. כריסטיאנו ניסה להבקיע הרבה פעמים, היו לו צירופים טובים אבל היה חסר לו מזל והשוער סימון מיניוליה ביצע עצירות טובות. אני בטוח שהוא עוד ישבור את השיא, אין עם זה בעיה. אם הוא היה חרד? במוקדם או במאוחר הוא ישבור את השיא מכיוון שזה הגורל של כריסטיאנו".

המאמן המשיך והחמיא לבחורים שלו: "שלטנו במשחק ולכן לא היינו זקוקים לקצב גבוה יותר. עכשיו המטרה היא לסיים במקום הראשון. מאז שאני במדריד, זה הרגע הכי טוב של בנזמה. אני מאוד אוהב את מה שהוא נותן לקבוצה ולאיך שהוא עובד. גם המחליף גארת' בייל עשה עבודה טובה. הוא מוכן לשחק משחקים נוספים".

ברנדן רוג'רס ניסה לגונן על ההרכב המשני שהציב ועליו זכה לביקורות רבות כחלק מההיערכות שלו למשחק החשוב בליגה ביום ראשון נגד צ'לסי. ליברפול עלתה למשחק ללא סטיבן ג'רארד, ראחים סטרלינג, ג'ורדן הנדרסון ומריו באלוטלי שהמתינו על הספסל. "אני ידעתי מה שאני עושה", התגונן המאמן. "ידעתי איזו קבוצה תהיה לנו הערב בשאיפה להשיג תוצאה טובה. ראינו שהיינו קרובים לעשות את זה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל אני רואה הרבה דברים חיוביים מכך. חלק מהשחקנים הצעירים שלנו עשו עבודה טובה. הם מתרגלים לליברפול, ואנחנו ניקח את הדברים החיוביים מכך".

חלוץ ריאל מדריד קרים בנזמה. AP
בקצב מסחרר. בנזמה/AP

מספרי הערב

* שער הניצחון של פול פוגבה ב-2:3 של יובנטוס על אולימפיאקוס היה הראשון של הקשר הצרפתי הכישרוני בליגת האלופות.

* פוגבה נמצא כעת בחברה טובה: הוא הפך לצרפתי השלישי שכובש ליובנטוס בליגת האלופות. קדמו לו דויד טרזגה וזינדין זידאן.

* אנדראה פירלו ציין את משחקו ה-100 בליגת האלופות בסטייל, כמו תמיד, עם שער בבעיטה חופשית.

* אגב, מאז מרץ 2012 כבש פירלו 16 שערים - אף לא אחד מהם שער שדה. 15 מהם הושגו בבעיטות חופשיות ואחד נוסף בפנדל.

* הפעם האחרונה בה ארסנל איבדה יתרון של שלושה שערים הייתה ב-2011 מול ניוקאסל בפרמיירליג.

* אנדרלכט, שחזרה מפיגור 3:0 בלונדון מול ארסנל, הפכה לקבוצה השנייה בלבד בתולדות ליגת האלופות שחוזרת מפיגור של שלושה שערים בחוץ. ליברפול עשתה זאת אצל באזל בנובמבר 2002.

שחקני ארסנל מאוכזבים אחרי שספגו שער מול אנדרלכט. AP
לפנתיאון. ארסנל מאוכזבת/AP

* בנוסף, אנדרלכט היא הקבוצה הרביעית בכל הזמנים בליגת האלופות שחוזרת מפיגור שלושה של שלושה שערים, בבית או בחוץ.

* קארים בנזמה הפך לשחקן הרביעי בתולדות ליגת האלופות שכובש לפחות חמישה שערים בחמישה משחקים רצופים. רק ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו ותיירי הנרי עשו זאת לפניו.

* כריסטיאנו רונאלדו סיים משחק שלם ללא כיבוש שער, לראשונה העונה.

* רונאלדו עוד עשוי להצטער על כך שלא מצא את הרשת הערב. ל-CR7 יש נכון לעכשיו 70 שערים בליגת האלופות, אחד פחות מהשיא בו מחזיק ראול, אך ליאונל מסי עשוי לכבוש את היעד לפניו, אם יכבוש צמד מחר במדי ברצלונה.

* איקר קסיאס רשם את הופעתו ה-144 בליגת האלופות - שיא עבור שחקן ריאל מדריד.

* עם העפלתה לשלב הבא, ריאל מדריד סוגרת 100 אחוז בליגת האלופות. מתוך 23 עונות בהן השתתפה בליגת האלופות, היא צלחה את השלב הראשון 23 פעמים.

שחקני אנדרלכט חוגגים אחרי שער נגד ארסנל. AP
קאמבק נדיר. שחקני אנדרלכט חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully