וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט לא מתרגל לישיבה על הספסל: "משהו בי מרוקן"

כוכב הת'אנדר, שמושבת מתחילת העונה ומתוכנן לחזור רק דצמבר, מקבל טיפים מקובי בריאנט: "יש לו נסיון בזה, הוא מכניס אותי לפרופורציות". סטוטס נרגש לקראת המפגש עם בלאט: "מאמן גדול"

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר הפצוע. AP
סיטואציה לא מוכרת. דוראנט/AP

לראשונה בקריירה, קווין דוראנט נאלץ להתמודד עם היעדרות ממושכת מהמגרשים. דוראנטולה מחלים בימים אלה מניתוח שעבר ברגלו, ואחרי שלא פתח את העונה, הוא צפוי לחזור לפעילות רק לקראת סוף חודש דצמבר. עבורו מדובר בסיטואציה חדשה לחלוטין, שכן בשבע עונותיו הקודמות ב-NBA הוא החסיר רק 16 משחקים, וגם הם בעקבות פציעות קלות בלבד.

אז בינתיים הוא מקבל עצות מהסובבים אותו. וכן, אפילו מקובי בריאנט, שרק לאחרונה חזר לפרקט מפציעה קשה ותקופת החלמה ארוכה. "קובי פנה אליי קצת אחרי הניתוח שעברתי", סיפר דוראנט בראיון לרשת ESPN. "ישבתי על הספסל במשחק קדם עונה, וחשבתי לעצמי עד כמה אני רוצה לעלות לשחק. הוא אמר לי שבתקופה הזו אני חייב ללמוד כמה שאפשר מהצד, ופשוט להיות חבר טוב לקבוצה.

"אמנם הפציעה של קובי הייתה קשה יותר משלי, הוא נעדר למשך פרק זמן ארוך יותר, אבל בכל פעם שאני לא משחק, משהו מרגיש בתוכי מרוקן. לכן היה לי חשוב לשמוע אותו ולקבל פרופורציות", הוסיף דוראנט.

אוקלהומה סיטי כבר אכולת געגועים ליקיר העיר. בזמן שהוא חסר, גם ראסל ווסטברוק הספיק להיפצע ולהותיר את הת'אנדר ללא שני הכוכבים הגדולים לתקופה של למעלה מחודש. בלעדיהם, הת'אנדר עם מאזן 3:1 בלבד, אבל דוראנט לא מוטרד במיוחד. "כרגע אני מנסה להנהיג את הקבוצה מהספסל, ואפילו די נהנה מזה. אני רוצה להוציא מזה את המקסימום".

פורוורד אולהומה סיטי קווין דוראנט (ימין) עם גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט (שמאל). רויטרס
תומכים אחד בשני. דוראנט וקובי/רויטרס

* דייויד בלאט וקליבלנד מתתכוננים למסע של שלושה משחקי חוץ, שייפתח בפורטלנד ויימשך בדנבר ויוטה. מאמן פורטלנד טרי סטוטס נזכר לפני המפגש עם המאמן הישראלי בפגישה בין השניים ב-2007, וסיפר לתקשורת באורגון על התרשמותו מבלאט. "הייתי שבוע עם בלאט וראיתי אותו במשחקים ואימונים", סיפר סטוטס על הימים ששהה במחיצת הישראלי ב-2007, כשהגיע לאיסטנבול להשתלמות והתארח אצל בלאט ואפס פילזן. "הוא היה מארח נפלא, הוא אירח אותי בביתו, הייתי באסיפות הקבוצה, זאת הייתה חוויה טובה עבורי".

סטוטס התייחס לקריירה של המאמן שיפגוש הלילה ואמר: "ההצלחה שלו מגוונת, הוא הצליח עם נבחרת רוסיה ועם מכבי תל אביב, זה מוכיח שהוא מאמן גדול. זה לא רק מה שעשה עם קבוצה אחת אלא מה שהצליח לעשות עם כמה קבוצות והרכבים שונים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מקבל מחמאות. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully