וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ובני לוד עלו לגמר גביע הטוטו של הלאומית

הזהובים ניצחו 3:5 בפנדלים את קרית גת אחרי 0:0 ב-120 דקות בנתניה ולמרות ששיחקו ב-10 שחקנים מאז הרחקתו של גל צרויה (35). לוד עברה את עירוני טבריה עם 2:4 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה. מגד גוזני
כולם דייקו מהנקודה הלבנה. אוהד קדוסי/מגד גוזני

בני לוד ובני יהודה העפילו הערב (שלישי) לגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, בזכות ניצחונות בפנדלים. הלודאים עשו זאת עם 2:4 בדו קרב אחרי 1:1 ב-120 דקות, בעוד הזהובים משכונת התקווה ניצחו 3:5 אחרי 0:0 ב-120 דקות.

עירוני טבריה - בני לוד 4:2 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)

העולה החדשה החזיקה במאזן מושלם בגביע הטוטו, אבל זה לא עזר לה בדו קרב מהנקודה הלבנה בחצי הגמר. משה בן לולו כבש לזכות בני לוד כבר בדקה השמינית, אך בדקה ה-21 חזרה טבריה למשחק בעזרת שער עצמי של הבלם יוסי ביטון. השוערים חיים זיסקינד מטבריה ויוסף אזברגה מלוד שמרו על התוצאה בעינה, כשבהארכה הרעיד דאטו קירקיטאדזה את המשקוף של לוד. ההכרעה עברה לדו קרב מהנקודה הלבנה, כשלוד דייקה בכל ארבעת הפנדלים ואצל טבריה החמיצו קירקיטאדזה ושלו ברוור.

עירוני קרית גת - בני יהודה 5:3 בפנדלים (0:0 ב-120 דקות)

גם חצי הגמר השני הוכרע רק בפנדלים, בסיומם היורדת מליגת העל העפילה לגמר. גל צרויה הורחק באדום ישיר בגלל פגיעה גסה בדודי תירם בדקה ה-35 והשאיר את בני יהודה ב-10 שחקנים, כשמנגד איבדה קרית גת את השוער ניל אברבנל בגלל פציעה בדקה ה-44 ויותם זיגדון נכנס אל בין הקורות במקומו. שוער המשנה של העולה החדשה יכול היה לקנות את עולמו בדו קרב מהנקודה הלבנה, אבל נכנע לבעיטות של פדרו גלבאן, אוהד קדוסי, אמיר עגייב, סתיו פיניש ואסי בלדוט. גם קרית גת דייקה בשלוש בעיטות, חוץ מטל איילה שניסה להתחכם בפנדל השני, אבל דלה איינוגבה קלט ללא קושי את בעיטת הפאננקה הכושלת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully