וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת המנהלת הסתיימה: "שתי הקבוצות מילאו אחר ההוראות"

ראשי המנהלת וההתאחדות לכדורגל התכנסו יחד עם נציגי הקבוצות לדיון מיוחד בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי. יורם באומן: "אנו חסרי אונים למול פעולות בודדות של חוליגנים, אוזלת היד באכיפה"

קובי אליהו

פחות מיממה מאז אירועי הדרבי, מנהלת הליגה קיימה הערב (שלישי) ישיבת חירום בהשתתפות יו"ר המנהלת אורן חסון, מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר וראשי הקבוצות. מבין הקבוצות "הגדולות", רק מבית"ר ירושלים לא הגיע אף נציג.

באומן קרא היום בבוקר בישיבת הכנסת לשינוי חקיקתי בטיפול בתופעות האלימות בכדורגל הישראלי, ואמר לאחר הדיון: "ראשי הקבוצות היו תמימי דעים כי מכבי והפועל תל אביב מילאו אחר הדרישות. 600 אנשים אבטחו את המשחק. הקבוצות עומדות חסרות אונות כנגד פעולות חוליגנים בודדים. המנהלת מאמינה שאוזלת היד באכיפת החוק על ידי המשטרה. נפעל במספר פעולות אופרטיביות למיגור האלימות בכדורגל".

רועי דניאל, מנכ"ל מכבי נתניה, אמר לפני הדיון: "אנחנו כל היום מחפשים אנשים שיכניסו כסף, אני לא רואה איך אנשים יבואו להשקיע כסף במוצר הזה שנקרא כדורגל ישראלי. צריך טיפול שורש. להקים בית משפט לספורט שיטפל בפורעים. צריך שופט שמבין בספורט כדי להטיל עונשים, לא עוד משחקי רדיוס או קנסות, די, צריך לעשות מעשה".

יורם באומן יו"ר מנהלת הליגה. מגד גוזני
יו"ר המנהלת יורם באומן מגיע לדיון/מגד גוזני
מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב (מימין) עם איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה. מגד גוזני
מרטין ביין ואיתמר צ'יזיק/מגד גוזני
אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע עם אבי לוזון. מגד גוזני
אלונה ברקת ואבי לוזון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully